کد خبر: 1148431
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران امروز بعد از جنگ ترکیبی سال گذشته بهتر از هر زمانی دیگر دستان قدرت الهی را در ماندگاری جمهوری اسلامی ایران می‌بینند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: گرامی داشت چهل و دومین سالگرد انتخاب جمهوری اسلامی به رغم همه تهدیدات سخت و نرم دشمن نشانه‌ای از قدرت خداست و ملت ایران امروز بعد از جنگ ترکیبی سال گذشته بهتر از هر زمانی دیگر دستان قدرت الهی را در ماندگاری جمهوری اسلامی ایران می‌بینند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ذکّرهم بایَّام الله انَّ فی ذلک لایاتٍ لّکلّ صبّار شکورٍ» روز‌های خدا را به مردم یادآوری کن، بی شک در این روز‌ها برای هر شکیبای سپاسگزاری نشانه‌هایی از قدرت خداست. (ابراهیم/ ۵)

دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را به حق باید یکی از مصادیق ایام الله و نشانه‌ای از قدرت خدای سبحان دانست که اراده فرمود تا به دست ملت مسلمان ایران نخستین حکومت اسلامی در عصر حاضر را محقق سازد.

قدرت خدا را می‌توان در هدایت دل‌های ملت ایران دید که با رای ۹۸ درصدی جمهوری اسلامی را برگزیدند تا مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه کند.

این قدرت خدا بود که ملتی توانست با قیام علیه پهلوی به طاغوت نه گفت و در ۱۲ فروردین با انتخاب اسلام راه توحید را برگزید.

قدرت الهی را می‌توان در تبلور معادله امام و امت مشاهده کرد. امامی که عمیقاً باور داشت مردم مسلمان ایران چیزی جز حکومت اسلامی نمی‌خواهند و امتی که دقیقاً می‌خواستند تا هدف آن امام همام (ره) در تشکیل «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.» محقق گردد.

با قدرت الله ملت ایران توانست نظامی نو را به جهان عرضه کند که نظم حاکم بر جهان را به چالش طلبیده و نظم نوینی را در قالب‌های منطقه‌ای و بر محور مقاومت معرفی کند.

گرامی داشت چهل و دومین سالگرد انتخاب جمهوری اسلامی به رغم همه تهدیدات سخت و نرم دشمن نشانه‌ای از قدرت خداست و ملت ایران امروز بعد از جنگ ترکیبی سال گذشته بهتر از هر زمانی دیگر دستان قدرت الهی را در ماندگاری جمهوری اسلامی ایران می‌بینند.

جنگی که دشمنان اسلام و ایران برای زدن نقاط قوت جمهوری اسلامی طراحی و سال‌ها روی آن سرمایه گذاری کرده بودند و مهندسی بسیار دقیقی برای اجرای آن بکار گرفته بودند، اما به دلیل محاسبات غلط من جمله نادیده گرفتن قدرت خدا خیلی زود با شکست مواجه شدند. البته محاسبه غلط دیگر دشمن عدم شناخت ملت ایران و نظام اسلامی است که این ملت برگزیده اند. بدون تردید اگر ۱۲ فروردین نبود و این نظام حمایت ۹۸ درصدی مردمانش را نداشت امکان مقاومت در برابر این جنگ‌های ترکیبی و نقشه‌های پیچیده دشمنانش را نداشت.

دیر زمانی نمانده است که دشمنان جمهوری اسلامی به رمز و راز زمینی و آسمانی این نظام پی برده و در مقابل عظمت ملتی بزرگ کرنش کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار