کد خبر: 1148119
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پر خطر در ایام نوروز به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت می‌شوند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد سفرهای نوروزی شهر تهران از کلاس‌های آموزشی رانندگان پر خطر بازدید کرد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پرخطر و حادثه سازی که در ایام نوروز اقدام به رانندگی پر خطر و حادثه بویژه سرعت‌های بیش از ۵۰ کیلومتر می‌کنند، ضمن دریافت پیامک از سوی پلیس راهور، می‌بایست در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

وی عنوان کرد: در همین راستا رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد سفرهای نوروزی شهر تهران، ضمن بازدید از این قرارگاه و کلاس آموزشی، ضمن تقدیر و تشکر و عرض خداقوت به کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ، این اقدام را حرکتی شایسته در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی برشمرد.

شریفی گفت: در واقع کار اصلی پلیس پس از برخورد با تخلفات سرعت، در قرارگاه سرعت اتفاق می‌افتد و هر روز و پس از بررسی سامانه‌هایی که در اختیار پلیس راهور قرار دارد، رانندگانی که با سرعت‌های بالای ۵۰ کیلومتر بیش از حد مجاز در سطح شهر تهران تردد می‌کنند را شناسایی و همان روز و چه بسا قبل از اینکه به مقصد برسد پیامکی را برای آن‌ها ارسال می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این کلاس‌ها را به صورت روزانه برگزار می‌کنیم و به رانندگان متخلف عواقب خطرناک اقدامات حادثه ساز و عواقب سرعت و سبقت‌ها را گوشزد و تصاویری از حوادث و اتفاقات سرعت و سبقت برای مراجعه کنندگان پخش می‌شود و برخوردهای شدیدی که به همین علت‌ها روی داده است برای این افراد پخش می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این طرح و شرکت در کلاس‌ها ادامه دارد تا جایی که دیگر رانندگان این تخلف را مرتکب نشوند؛ چرا که این طرح تأثیر بسیار زیادی را در بین رانندگان متخلف داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار