کد خبر: 1147941
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
نماینده مردم رفسنجان و انار درمجلس گفت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم تورم کاهش فزاینده‌ای داشته باشد و با ورود نقدینگی به چرخه تولید سال خوبی برای ملت ایران رقم بخورد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو اظهار کرد: امسال یکی از زیباترین سال‌های ما بعد از انقلاب است که با ماه قرآن آغاز و با ماه قرآن پایان پیدا می‌کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: این سال یکی از سال‌های استثنایی برای جمهوری اسلامی‌ست بدین جهت که مقاومت ملت ایران جواب داد و سختی‌ها رو به اتمام است و ان‌شاءالله امسال بحران اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: قدرت از منطقه آمریکا و اتحادیه اروپا به آسیا منتقل شد و آمریکایی‌ها فهمیدند که ده سال دنبال جنگ و خونریزی در کشور‌های اسلامی راه به جایی نمی‌برد. آمریکا رتبه اول علمی دنیا را از دست داد و در مسائل علمی و تکنولوژی رتبه اول به چین تعلق گرفت.

جلالی افزود: تنها همین توانمندی علمی نبود که موجب شد قدرت به آسیا بیاید. با توجه به اینکه نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و ده سال پیش مقام معظم رهبری به آن اذعان کردند، جمهوری اسلامی فعالیت کرد و یک مثلث ایجاد شد که مثلث روسیه، چین و جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ایران تنها کشوری است که جلوی آمریکا محکم ایستاد به‌عنوان محور این مثلث قرار گرفت؛ بنابراین چین و روسیه سعی کردند به‌عنوان دو همکار در صدد تسهیلگری و برداشتن موانع برای ایران باشند.

جلالی ابراز کرد: اولین شعاری که آیت‌الله رئیسی داده بود تعامل با همسایه‌ها بود که در این زمینه ورود کرد و با عربستان و بعد از آن امارات، بحرین و شورای همکاری خلیج فارس مذاکرات صورت گرفت و پایان این مذاکرات مصر است. البته اتحادیه اروپا از ترس اینکه از این مذاکرات عقب نماند وارد مذاکراتی با جمهوری اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات یک سال و نیم دولت هم بسیار خدمات ارزنده‌ای است و مقام معظم رهبری به این خدمات اشاره کردند. در حوزه بیمه، در بحث انرژی و... اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: در یک سال باقیمانده از عمر مجلس تصمیم گرفتیم با هم‌افزایی با کمیسیون‌های مرتبط روی ۶ موضوع خودرو، انرژی، ارز، مسکن، عفاف و حجاب و ساماندهی فضای مجازی کار کنیم و جلسات آن قبل از پایان سال قبل شروع شده است و باید با دولت و وزارتخانه‌های مرتبط رایزنی کنیم مشکلات حل شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به شعار سال اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم تورم کاهش فزاینده‌ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: مشکل اصلی در همه مسائل اقتصادی، تورم است و با ورود نقدینگی به چرخه تولید و تورم کاهش می‌یابد که باید کمک کنیم موانع تولید برداشته شود و از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

این نماینده مجلس در خصوص قانون حجاب و عفاف توضیح داد: این موضوع رها نمی‌شود. قانون حجاب قانون اسلام است از این قانون دفاع می‌کنم. قانون حجاب در کشور اجرا خواهد شد وضعیت حجاب و عفاف از گذشته بهتر خواهد شد.

جلالی در ادامه به مسائل شهرستان رفسنجان در حوزه راه‌ها، زیرساخت‌های ریلی، اشتغالزایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مسؤولیت‌های اجتماعی این مجتمع و فعالیت‌هایی که در این خصوص توسط نماینده مجلس انجام شده نیز پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار