کد خبر: 1147725
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان نظارت ستادی در مشهد مقدس از افزایش ۱۰۰ درصدی سفر‌های ایثارگران خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به هدف‌گذاری بنیاد در توسعه و افزایش سفر‌های جامعه ایثارگری، اظهار داشت: تعداد سفر‌های ایثارگران در دوره جدید صد درصد افزایش یافته و از سال گذشته با توجه به مساعد شدن شرایط و کاهش اپیدمی کرونا استقبال از سفر‌ها نیز افزایش یافته است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: برای ایثارگران با توجه به ساختار سنی آن‌ها دو نیاز عمده مطرح است که اولی نیاز به خدمات درمانی و دیگری سفر و سیاحت است و تأمین این نیازمندی‌ها از برنامه‌های قطعی بنیاد شهید و امور ایثارگران است بنابراین به توسعه نظام اردویی و سفر ایثارگران نیاز داریم تا زنجیره خدمات کامل شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مناسب در حوزه سفر و اردو به جامعه ایثارگری، گفت: امروز حوزه نرم‌افزاری بسیار مهمتر از سخت‌افزاری است و این مسیر سرمایه‌گذاری جدی می‌طلبد و زمانی که ایثارگران و خانواده‌های آنان از خدمات بهره‌مند می‌شوند باید احساس عزت کنند و بدانند خیلی مهم و ویژه هستند، زیرا موضوعی که در حال حاضر به آن نیاز داریم این است که در جامعه ایثارگری احساس منزلت، کرامت، عزت و غرور تزریق کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی پروژه‌های خدمات دهنده به ایثارگران گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و زیارتی برای جامعه ایثارگری مورد توجه است و انتظار داریم اقدامات مؤثر در سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با سرعت بیشتر به سرانجام برسد و باید پروژه‌ها را زودتر تمام کنیم، چون سن جامعه هدف ما رو به کهولت است و ما هم وظیفه خدمت‌رسانی به این افراد را به عهده داریم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ارائه خدمات سیاحتی و زیارتی به ایثارگران از برنامه‌های اولویت‌دار و قطعی است، افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی بالادستی، سیاست نظام در این عرصه توسعه خدمات سیاحتی زیارتی است و این سیاست باید با قوت دنبال شود و در توسعه و برنامه‌ریزی اردویی شاهد پیشرفت چشمگیر باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار