کد خبر: 1147631
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
بازیگر و کارگردان مشهدی با گلایه از بی توجهی به ساخت آثار هنری درباره دفاع مقدس در سینما و تلویزیون گفت: در سال‌های گذشته ۴ فیلمنامه سریال و فیلم سینمایی با موضوع دفاع مقدس نوشته ام، اما کسی به آن توجهی نکرده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ماشاالله شاهمرادی زاده، کارگردان و بازیگری است که در ۸ سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشته و اغلب مردم او را با آثار سینمای دفاع مقدس می‌شناسند. بازیگر اخراجی‌ها و معراجی‌ها با لهجه شیرین مشهدی و بسیار صمیمانه صحبت می‌کند و همین باعث شده تا صراحت بیان و لهجه شیرینش این کارگردان را بیشتر از قبل وارد بازیگری و اجرای برنامه‌های دفاع مقدسی کند.

در اولین روز‌های سال جدید، این بازیگر و فیلمنامه نویس مشهدی اظهار کرد: تا وقتی مسئولین ما به سخنان مقام معظم رهبری گوش ندهند حال ما خوب نیست. وی افزود: حضرت آقا دوسال پیش در یک سخنرانی فرمودند تلاشتان در زمینه ادبیات دفاع مقدس و کار‌های هنری درباره این موضوع باید صدبرابر شود. اما الان می‌بینیم که کار‌های ما حتی دوبرابر هم نشده است!

ماشاالله شاهمرادی زاده ادامه داد: من در چندسال گذشته ۴ فیلمنامه سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی درباره دفاع مقدس، داعش، اطلاعات سپاه و... نوشته ام که در عین حال طنز هم هست، اما تا الان هنوز هیچ کسی به آن توجه نکرده است.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت به مسئولین صدا و سیما نامه نوشتم و از این شرایط گلایه کردم. می‌خواهم بگویم اگر به تاکید رهبر انقلاب درباره ساخت کار‌های دفاع مقدسی عمل نمی‌کنید حداقل سالی یک سریال و فیلم دفاع مقدسی بسازید.

این چهره معروف کار‌های طنز دفاع مقدس درباره برنامه اش برای تعطیلات عید هم گفت: امسال درگیر سریال کهکشانی‌ها هستم که تا ۲۸ اسفند هم فیلمبرداری آن طول کشید. در تعطیلات عید هم فقط ۴ روز تعطیل هستیم و بلافاصله سر کار حاضر می‌شویم؛ بنابراین امسال خیلی اوقات فراغت ندارم.

وی ادامه داد: در سال‌هایی که مشهد بودم به عنوان مجری برنامه‌های عید نوروز حضور داشتم. مثلا یک سال مجری برنامه تحویل سال در کنار شهید شوشتری یا شهدای کوهسنگی بودم. چون معمولا هرسال اگر کاری نداشته باشم یک برنامه زنده تحویل سال را دارم.

ماشاالله شاهمرادی زاده درباره خاطراتش از عید نوروز در جبهه هم گفت: من ۵-۶ سال در زمان عید نوروز و تحویل سال در جبهه بودم. یادم می‌آید در آن جا هم با همان وسعی که داشتیم سفره هفت سین می‌چیدیم و دور آن می‌نشستیم و برای همدیگر دعا و آرزو می‌کردیم.

نویسنده و بازیگر مشهدی افزود: امیدوارم ۱۴۰۲ سالی بسیار خوب باشد و مردم عزیزمان بدانند اگر گوش به فرمان ولایت باشند هیچ زیانی نمی‌بینند. دختر‌ها و پسر‌های عزیزم باید بدانند که دشمنان ما هیچ وقت خیر شما را نمی‌خواهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار