کد خبر: 1147250
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز نوشت: اقتدار دفاعی ایران مرهون هدایت رهبر انقلاب و همدلی نیروهای مسلح است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  فارس، ‌سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام فرارسیدن سال نو شمسی و عید نوروز را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همرزمان عزیز؛

روزهای آغازین سال پیش رو که در تقارن با ماه مبارک رمضان و میهمانی شکوهمند خداوند، متبرک شده، بشارتی فرخنده دارد تا سال ۱۴۰۲ نیز، در عمل به وظایف و تکالیف با ره‌توشه خشنودی خدای متعال، رهبر عزیز و مردم شریف ایران، سالی پر خیر و برکت باشد و آحاد کارکنان ارتش انقلابی با همراهی خانواده‌های صبور و گرامی، در تمام عرصه‌ها و جبهه‌های جهادی، همچنان در مسیر افتخار آفرینی‌ها، نوآوری‌ها، خدمت‌رسانی‌ها و تداوم ماموریت‌های موفق، خواه در حوزه ماموریت‌های سازمانی صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و تامین امنیت مرزها از آب و خاک تا افلاک؛ خاصه در این ایام و خواه در انجام خدمات مومنانه و مردمیارانه، سیری متواتر و صعودی داشته باشند.

بی‌تردید آنچه اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی را رقم زده به لطف خدا و در پرتو رهبریِ امیدآفرین و عزت مدارِ نایب برحق حضرت ولی عصر(عج) و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و به مدد اراده خستگی‌ناپذیر، همت والا و نظم و انضباط و سلامت همرزمانم در ارتش انقلابی و همدلی و همراهی مومنانه نیروهای مسلح محقق شده و این انسجام و اتحاد نویدبخش سربلندی روزافزون کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

اینجانب عید باستانی نوروز آکنده به عطر بهار قرآن را به تمام همرزمان ولایتمدار و جهادگر خود در سراسر میهن اسلامی و خانواده‌های محترم و ایثارگرشان تبریک می‌گویم و توفیق هرچه بیشتر همرزمانم در انجام ماموریت‌های متعدد را از خدای متعال مسئلت دارم و امید دارم دعای خیر ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی) و مردم شریفمان شامل سربازان خستگی ناپذیر ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد. ان‌شاءالله 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار