کد خبر: 1143711
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
اعضای شورای اسلامی شهر کرج به همراه سرپرست منطقه ۵ کرج با حضور در مسجد جامع حصارک واقع در این منطقه با شهروندان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را بررسی کردند.

حسین عطایی در این دیدار چهره به چهره که به همراه علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج و مسعود محمدی رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج صورت گرفت، با تأکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، اظهار کرد: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های آنان است.

عطایی بااشاره به اینکه این نشست با هدف تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی برخی مسائل شهری و محله‌ای در مسجد جامع حصارک صورت گرفت، عنوان کرد: به منظور حل مشکلات وپاسخ گویی به مطالبات شهروندان وارائه راهکارهای کاربردی دستورات لازم صادر شد.

وی بیان کرد: در این نشست صمیمی مسائل مربوط به محله حصارک، المهدی، خیابان انقلاب وخیابان شهید بهشتی مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد: ترافیک خیابان شهید بهشتی، رفع مشکل پل مکانیزه المهدی، جمع‌آوری متکدیان وسط بلوار، وانت بارها و رفع مشکلات و مسائل مربوط به بازسازی مسجد جامع از موضوعاتی بود که مطرح و در خصوص رفع آن دستورات لازم صادر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار