کد خبر: 1142946
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:
مهرابی با اشاره به برگزاری مرحله استانی المپیاد علمی ویژه خواهران لرستان، گفت: بیش از 100 طلبه لرستانی در این آزمون شرکت کردند.

به گزارش جوان از لرستان، اکرم مهرابی، صبح امروز در حاشیه برگزاری المپیاد علمی ویژه طلاب لرستانی گفت: آزمون المپیاد علمی حوزه خواهران هم اکنون در حال برگزاری است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: المپیاد استانی حوزه علمیه خواهران شامل 100 سوال چند گزینه ای است و حد نصاب راه یافتن به مرحله کشوری ، کسب امتیاز 70 از 100 است.

وی با اشاره به مرحله مدرسه ای المپیاد علمی بین طلاب عنوان کرد: طلابی که در مرحله مدرسه ای موفق به کسب نمره قبولی شده اند امروز در مرحله استانی این المپیاد با هم به رقابت پرداختند.

مهرابی خاطرنشان کرد: ارتقای توان علمی طلاب، ایجاد رقابت علمی آموزشی و  ایجاد شور و انگیزه علمی بین طلاب از اهداف برگزاری المپیاد علمی بین طلاب است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 طلبه از مدارس علمیه خواهران استان در این آزمون شرکت کردند، عنوان داشت: نتایج مرحله استانی المپیاد علمی تا 25 اسفند اعلام می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان بیان کرد: طلابی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، اردیبهشت ماه سال 1402 در آزمون کشوری المپیاد علمی شرکت می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار