کد خبر: 1142942
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
شهردار کلانشهر کرج خبر داد
شهردار کرج گفت: با توجه به همزمانی آغاز سال نو با ایام ماه مبارک رمضان، شهرداری کرج با برنامه‌ریزی دقیق و تشکیل ستادهای لازم در سازمان‌ها و مناطق ۱۰گانه به استقبال بهار و ایام مبارک ماه رمضان می‌رود.

مهرداد کیانی با بیان این مطلب اظهار داشت: برپایی‌ایستگاه‌های نوروزی در چهار مبدا ورودی شهر و نصب المان فرهنگی به مناسبت نوروز و رمضان از اقداماتی است که شهرداری کرج برای استقبال از بهار انجام خواهد داد.

وی افزود: در چهار منطقه مهرویلا، بیلقان، حصارک و کلاک که ورودی‌های اصلی شهر هستندایستگاه‌های نوروزی توسط شهرداری کرج برپا خواهد شد. توزیع نوروزنامه و بسته‌های فرهنگی، اجرای برنامه‌های جشن خیابانی در سطح شهر و همچنین جشن رمضان در اماکن مذهبی از دیگر اقداماتی است که برای استقبال از بهار در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد.

شهردار کرج افزود: همچنین امسال اتوبوس گردشگری شهری نیز در سطح شهر مستقر می‌شود که میهمانان و مسافران نوروزی را برای بازدید از اماکن و مناطق گردشگری کرج جا به جا کند.

کیانی با اشاره به ایجاد فضای بصری زیبا در سطح شهر به پاکسازی و مرمت اماکن عمومی اشاره کرد و گفت: بهسازی و مرمت آسفالت، لکه‌گیری آسفالت تمامی معابر شهر، رنگ‌آمیزی جداول‌ها و دیوارهای عمومی، پاکسازی کامل معابر، آذین‌بندی و نورپردازی در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در دستور کار معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه قرار دارد.

وی افزود: نظافت و زیباسازی خیابان‌ها، انجام تدابیر لازم به منظورپیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیلات، واکاری نهال‌های معابر شهری نیز از دیگر اقدامات ضروری است که از سوی معاونت خدمات شهری در حال پیگیری می‌باشد تا هر چه سریع‌تر در آستانه بهار چهره شهر، هم برای شهروندان هم برای مهمانان نوروزی، پاک‌تر و زیباتر شود.

کیانی افزود: همچنین برپایی غرفه‌های عرضه میوه شب عید با قیمت مناسب در بازار روزهای سطح شهر برای سهولت دسترسی شهروندان در دست پیگیری می‌باشد.

شهردار کرج با یادآوری این موضوع که در آستانه بهار، شهر باید حال و هوای تازه‌ای به خود گیرد، گفت: به این منظور رسیدگی به بوستان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و سازمان سیما و منظر در رابطه با گل‌کاری در معابر و بوستان‌ها و آماده‌سازی بوستان‌های شهری، زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، و ساماندهی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کیانی در پایان با اشاره به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان افزود: غبار روبی و عطر افشانی امامزاده‌ها و اماکن مذهبی و بر پایی سفره هفت سین همچنین آماده‌سازی برای برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان با هماهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در ایام نوروز بخش دیگری از عملکرد مدیریت شهری کرج در این ایام خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار