کد خبر: 1137267
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
باقری:
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه فلسطین موضوع اصلی امت اسلامی و بشریت است، گفت: ارزش موضوع فلسطین در اشتراک ارزش‌های اسلامی و انسانی، در مقابله با رفتار غیرانسانی غربی و لیبرالی است.

علی باقری روز چهارشنبه در دیدار با رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی در لبنان افزود: از همین جهت میدان فلسطین میدان مبارزه مردم فلسطین و رژیم اشغالگر نیست بلکه میدان رویارویی بین مسلمانان و آزادگان و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: هر کسی در قضیه فلسطین مبارزه می‌کند چه با قلم چه با زبان، در حال رویارویی با تجاوزگری طرف دیگر است.

باقری تاکید کرد: فلسطین یک چالش راهبردی برای لیبرالیسم است، زیرا این قضیه ادعای لیبرالیسم درخصوص حقوق بشر و آزادی را زیر سوال می‌برد.

معاون وزیر امور خارجه افزود: رژیم صهیونیستی نمایندگی لیبرالیسم را در منطقه ما بر عهده دارد و رفتار این رژیم عرصه‌ای زنده از جنایت‌های غیر انسانی ضد ملت فلسطین جلوی چشم جهانیان است.

باقری تاکید کرد: جهان غرب به ویژه آمریکا و کشور‌های اروپایی در مواجه با یک پرسش در برابر افکار عمومی جهانی است و آن این است که اگر شما حامی حقوق بشر هستید نه تنها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنید بلکه از این رژیم حمایت می‌کنید.

به گفته معاون وزیر امور خارجه، رژیم‌صهیونیستی به پشتیبانی متحدین غربی اش، در حال جبران ناکامی‌های خود در میدان فلسطین است و در حال ارتباط گرفتن با برخی کشور‌های عربی و اسلامی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی گمان می‌کند با این ارتباط‌ها برای خود مشروعیت ایجاد می‌کند و این در حالیست که اکثریت قابل توجهی از مردم در همین کشور‌های اسلامی با رای قاطع، با ایجاد هرگونه روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.

باقری اظهار داشت: اتحاد و انسجام بین گروه‌های فلسطینی و همچنین برخی کشور‌های اسلامی باید به یک راهبرد برای مقابله با رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار