کد خبر: 1136240
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
شمیم رضوان

تیم ملی سابر ایران در حالی خود را برای حضوری موفق در رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی لهستان آماده می‌کند که امین قربانی، سرمربی تیم هیچ قولی برای کسب مدال در این مسابقات نمی‌دهد.
دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم سابر ایران از چهارم بهمن‌ماه با حضور علی پاکدامن، محمد رهبری، نیما زاهدی، فرزاد باهر، محمد فتوحی و امیرحسین شاکر همراه با عرفان شکوهی از تیم ملی جوانان زیر نظر امین قربانی و برای حضور در جام جهانی ورشو آغاز شده است. رقابت‌هایی که از ۲۱ بهمن‌ماه با حضور ۲۰۹ سابریست از ۳۹ کشور در بخش انفرادی و ۲۶ کشور در بخش تیمی به میزبانی لهستان برگزار می‌شود.
با وجود آنکه تیم ملی سابر ایران از آخرین حضور خود در مسابقات جهانی الجزایر موفق به کسب یک نقره در بخش تیمی شد، قربانی سرمربی سابر ایران قولی برای مدال‌آوری در ورشو نمی‌دهد: «با توجه به اینکه جام جهانی لهستان از ۲۱ بهمن آغاز می‌شود، اردویی ۱۰ روزه در دو نوبت صبح و عصر که شامل تمرینات شمشیربازی و تمرینات بدنسازی می‌شد، برگزار کردیم و خوشبختانه این اردو را با آمادگی قابل قبولی پشت سر گذاشتیم و ملی‌پوشان تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرز آمادگی انجام دادند. با این وجود کار تیم سابر با توجه به شروع فصل مسابقات بسیار سخت است، به همین دلیل نمی‌توان از قبل قول کسب مدال در جام جهانی را داد. بی‌هیچ شکی تمام هدف ما تلاش برای دستیابی به یک عملکرد قابل قبول با توجه به شرایط موجود است و تک‌تک سابریست‌ها برای رفتن روی سکو تلاش می‌کنند، اما جام جهانی لهستان از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد و تمام رقیبان ایران با تمام قوا حضور دارند و جز ما، آن‌ها هم به دنبال کسب مدال هستند. اسلحه سابر در دهه گذشته با توجه به عملکرد خوب خود انتظارات و توقعات را بالا برده که بحق هم هست و امیدوارم توقعات منصفانه باشد و مطمئن باشید تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا بهترین نتیجه حاصل شود.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار