کد خبر: 1135834
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تمارض و وقت‌کشی بازیکن تیم فوتبال الفتح با واکنش رونالدو همراه شد که این مساله درگیری بین بازیکنان دو تیم را به همراه داشت.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: جدال تیم‌های الفتح و النصر در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در شرایطی به پایان رسید که این بازی به دلیل درگیری ستاره پرتغالی النصر در کانون توجه قرار گرفت. در این بازی و در شرایطی که النصر با نتیجه ۲ بر یک از میزبان عقب بود تمارض و وقت‌کشی بازیکن الفتح موجب اعتراض رونالدو شده و او بازیکن حریف را وادار به بلند شدن از زمین کرد.

این اقدام رونالدو با واکنش بازیکنان دو تیم مواجه شده که در نهایت داور بازی به هر دو بازیکن (کریستیانو رونالدو و الدحیم) کارت زرد نشان داد. در ادامه و در وقت‌های اضافه بازی، رونالدو از روی نقطه پنالتی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یابد. این دیدار یک اخراجی هم داشت که اندرسون تالیسکا در دقیقه ۹۵ با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا النصر با یک بازیکن کمتر این دیدار را به پایان ببرد.

در این مسابقه، کریستین تیو و بندبکا برای الفتح و اندرسون تالیسکا و کریستیانو رونالدو (از روی نقطه پنالتی) برای النصر گلزنی کردند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار