کد خبر: 1135250
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
نیمه نخست دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت مرتضی منصوریان به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سرخ‌پوشان که هفته گذشته شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل فولاد خوزستان تجربه کرده بودند، به دنبال این هستند تا برای حفظ صدرنشینی امتیازات این دیدار را در خانه نگه دارند. نماینده اراک هم که هفته گذشته برد ارزشمندی را مقابل نفت آبادان کرد قصد داشت تا بتواند به روند موفقیت‌آمیز خود را تداوم بخشد.

هواداران نیز پس از هفته‌ها در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا دیدار تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند. در نهمین دقیقه این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در نزدیکی محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که پورحمیدی به زیبایی ضربه عالیشاه را مهار کرد تا ناجی دروازه تیمش شود.

پنج دقیقه بعد ضربه سر محمدرضا آزادی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۴۰ پرسپولیسی‌ها صاحب موقعیت گلزنی شدند که دیاباته پس از تکل با بازیکن آلومینیوم به روی زمین افتاد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت در ادامه هم روی یک موقعیت دیگر باز هم پرسپولیسی‌ها معتقد بود که توپ به دست بازیکنان آلومینیوم خورده که باز هم داور خطایی اعلام نکرد.

سرخپوشان با توجه به حضور دیاباته روی ارسال‌های بلند حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، اما ضربه بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری توسط مدافعان مهار می‌شد.

در دقیقه ۴۳ میلاد فخرالدینی با بیرانوند تک به تک شد که بیرانوند روی او مرتکب خطا شد و داور بلافاصله دروازه بان سرخپوشان را اخراج کرد. در حین اتفاق بازی چندین دقیقه متوقف شد. این در حالی است که بازیکن میهمان در شرایط آفساید صاحب موقعیت شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۴۴ احمد گوهری)، شیخ دیاباته، محمد عمری.


ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار