کد خبر: 1135248
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به جاگیری اشتباه و غلط کمک‌داور اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: در صحنه‌ای که منجر به اخراج دروازه‌بان پرسپولیس، شد کمک‌داور ۲ متر در آفساید بود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: حیدر سلیمانی در واکنش به اتفاقات نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در ۴۵ دقیقه نخست عملکرد داور خوب بود، اما عملکرد کمک‌داور اول این دیدار موجب شد تا یک اشتباه تاثیرگذار را شاهد باشیم که در ادامه به اخراج دروازه‌بان پرسپولیس منجر شد.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی بازی و قبل از صحنه‌ای که منجر به تک‌به‌تک میلاد فخرالدینی با علیرضا بیرانوند شد، جاگیری کمک داور بازی اشتباه بود و خود او ۲ متر در آفساید قرار داشت؛ یعنی از مدافع و مهاجم جلوتر بود و برای همین اشتباه بزرگی کرد که در نهایت دیدیم چه اتفاقی را رقم زد.

این کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد اعتراضی که بازیکنان پرسپولیس نسبت به خطا روی دیاباته داشتند هم گفت: در آن صحنه اتفاق خاصی رخ نداد، زیرا مدافع تیم حریف روی زمین افتاده بود و شیخ دیاباته پای خودش را به او گیر داد تا داور را مجاب به گرفتن پنالتی بکند که در این صحنه مرتضی منصوریان به درستی تصمیم گرفت و دستور به ادامه بازی داد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار