کد خبر: 1134924
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
توصيه وزير اطلاعات به كشورهاي همسايه ايران

تحركات رژيم‌صهيونيستي در منطقه و كشورهاي همسايه نشان از درماندگي و زبوني اين رژيم است.
به گزارش جهان‌نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداسماعيل خطيب، وزیر اطلاعات روز دوشنبه در سفر به استان كرمانشاه و در نشست شوراي تأمين استان، با تبريك فرا رسيدن ماه پرفضيلت رجب و ايام‌الله دهه مبارك فجر گفت: رژيم‌صهيونيستي با همه ادعاهايي كه دارد از درون دچار فروپاشي است و نمونه بارز آن اختلافات داخلي و مقاومت فلسطيني‌هاست. با بصيرت و اقدامات هوشمندانه مردم منطقه قدم‌هاي ظفرمندانه بيشتري در مقابل صهيونيست‌ها برداشته خواهد شد.
حجت‌الاسلام خطيب به كشورهاي همسايه توصيه كرد براي حفظ امنيت خود از رژيمي كه هر روز زمزمه شكست و زبوني آن به گوش مي‌رسد و در حال احتضار است، دوري كنند.
وي افزود: امروز با همراهي ملت ايران و محور مقاومت شاهد زبوني قدرت بزرگي همچون امريكا در منطقه هستيم.
وزير اطلاعات يادآور شد: دشمن با نااميد شدن از اغتشاشات اخير تلاش دارد از راه‌هاي ديگري همچون فشارهاي بين‌المللي، حقوق بشر، افزايش تحريم، جنگ رسانه‌اي و اقداماتي عليه نماد اقتدار و امنيت كشور يعني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به كشور و نظام ضربه بزند. حجت‌الاسلام خطيب در ادامه سردار دل‌ها شهيد حاج قاسم سليماني را فرمانده خط مقدم مبارزه با تروريسم دانست و گفت: ايران اسلامي با قاطعيت و توانمندي نيروهاي مسلح از امنيت خود دفاع خواهد كرد. ايران همچنين در ايجاد محور مقاومت و گسترش اين تفكر نقش مهمي ايفا كرده است. وزير اطلاعات خاطرنشان كرد: دشمن بايد بداند با گذشت ۴۴سال از عمر پربركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توطئه‌هاي مختلف آنان نه تنها راه به جايي نبرده بلكه زمينه‌ گسترش و پيشرفت ايران اسلامي را در منطقه و جهان فراهم كرده است.
حجت‌الاسلام خطيب افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي از جوانان اين كشور به عنوان فرزندان خود نام بردند و تأكيد كردند افرادي كه در اغتشاشات اخير فريب دشمن را خوردند با جهاد تبيين ارزش‌ها و سرمايه‌هاي انقلاب را بهتر خواهند شناخت.
وي خدمتگزاري به همه مذاهب و اقوام را وظيفه‌اي مهم دانست و يادآور شد: دشمن تلاش مي‌كند با اختلاف‌افكني و تفرقه وحدت بين مسلمانان را نشانه بگيرد و اين مسئله هوشياري و بصيرت همگان را مي‌طلبد. وزير اطلاعات در ادامه استان كرمانشاه را خط مقدم صيانت از كيان انقلاب اسلامي دانست و گفت: اين استان در حواث مختلف همچون توطئه‌هاي تجزيه‌طلبي، جنگ هشت ساله و دفاع از حريم اهل بيت(ع) سينه سپر كرده و گواه اين موضوع تقديم شهداي گرانقدر است. وي داشتن مرز مشترك با كشور عراق را فرصتي بزرگ براي توسعه، رونق اقتصادي و اشتغال استان ارزيابي كرد و افزود: مرزنشينان همواره در دفاع از تماميت ارضي كشور در كنار فعاليت‌هاي اقتصادي نقش مؤثري در امنيت پايدار منطقه داشته‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيداسماعيل خطيب با اشاره به اينكه پايانه‌هاي بين‌المللي استان يكي از دروازه‌هاي زيارتي غرب كشور است بر گسترش فعاليت‌هاي تجارت بين‌الملل براي توسعه و تأمين امنيت پايدار در مرزها تأكيد كرد.
در پايان نشست شوراي تأمين استان كرمانشاه، مدير كل جديد اداره كل اطلاعات استان معرفي و از خدمات مديركل سابق قدرداني شد. وزير اطلاعات سپس با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه هم ديدار كرد. حجت‌الاسلام والمسلمين خطيب همچنين با حضور در ستاد خبري اداره كل اطلاعات استان ضمن پاسخگويي به تماس‌هاي مردمي دستورات لازم را صادر كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار