کد خبر: 1133885
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: حسب اعلام اداره کل منابع طبیعی استان تعداد ۲۹ فقره پرونده برای ۲۷ هکتار از اراضی ملی یک روستا در دادگستری استان طرح شده که همگی منتهی به صدور رای رفع تصرف از منابع طبیعی شده است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و فرماندار ارومیه و مدیر کل منابع طبیعی استان با حضور در کوی سالار جاده سلماس ارومیه از محل اراضی مورد اختلاف منابع طبیعی با یکی از شهروندان که ادعای مالکیت آن را داشت بازدید و پس از استماع اظهارات هر دو طرف دستور انجام هیات کارشناسی با رویت تصاویر نقشه‌های هوایی را صادر کرد تا پس از آن اقدامات لازم انجام گیرد.

عتباتی و همراهان سپس به روستای زینالوی ارومیه عزیمت و از محل تصرف شده منابع طبیعی در کوه‌های این روستا که تبدیل به باغات انگور شده است بازدید کردند ودر جریان پرونده‌های مطروحه این اراضی ملی و منابع طبیعی قرار گرفتند.

عتباتی در این زمینه گفت حسب اعلام اداره کل منابع طبیعی استان تعداد ۲۹ فقره پرونده برای ۲۷ هکتار از اراضی ملی این روستا در دادگستری استان طرح شده که همگی منتهی به صدور رای رفع تصرف از منابع طبیعی شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت تدبیری که اتخاذ شد هم شامل منافع دولت و هم منافع کشاورزان بود بدین ترتیب که مقرر شد از ۲۷ هکتار اراضی ملی تصرف شده رفع تصرف شود و مالکیت دولت بر آن‌ها تثبیت و سند به نام دولت صادر و در جهت جلوگیری از تضرر کشاورزان روستا که سال‌ها بدون سو نیت درآن‌ها زراعت کرده اند این اراضی با قیمت مناسب به صورت اجاره به آن‌ها واگذار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار