کد خبر: 1133598
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین را وحشیانه خواند و آن را به شدت محکوم کرد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تهاجم وحشیانه امروز نظامیان جنایتکار رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم مظلوم فلسطین منجر شده است را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی سکوت و بی‌عملی مجامع مسئول بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به جنایات روزانه رژیم اشغالگر قدس را دردآور و مایه شرمساری خواند.

کنعانی همچنین خواستار انسجام مواضع و اقدام هماهنگ دولت‌های اسلامی در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و مقاومت مشروع این ملت علیه اشغالگران صهیونیست و تحرک جدی برای جلوگیری از اقدامات ضدبشری و تروریستی رژیم صهیونیستی شد.

در یورش امروز نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین، ۹ نفر از جمله یک پیرزن به شهادت رسید و بیش از ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال چهار تن از آن‌ها نیز وخیم است.

افزایش تعداد شهدای اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری به ۹ نفر

این جنایت واکنش منطقه‌ای و بین المللی داشته و وزارات خارجه کشور‌هایی مانند ایران، اردن، قطر، مصر و ترکیه این جنایت را محکوم کرده‌اند.

اعلام عزای عمومی سه روزه در فلسطین

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به جنایت نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرک «عقربا»

از سوی دیگر، منابع عبری از زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در شهرک «عقربا» در کرانه باختری خبر دادند. از سوی دیگر در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الرام در شمال قدس اشغالی درگیری‌هایی میان آن‌ها و جوانان فلسطینی رخ داد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار