کد خبر: 1133104
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی علوی آبادان به بهره‌برداری رسید.
سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در سفر به خوزستان بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی علوی شهرستان آبادان را که با ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان به همت این بنیاد احداث و با کمک وزارت بهداشت تجهیز شده افتتاح کرد. وی در تشریح اقدامات بنیاد مستضعفان برای احداث این بیمارستان گفت: ساختمان این بیمارستان به طور صددرصدی از سوی بنیاد احداث شده و تجهیز و اداره آن برعهده وزارت بهداشت است.
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به بخش‌های تخصصی این بیمارستان افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های ویژه و مجهز است و در احداث آن تمام مسائل فنی مرتبط با زلزله، آتش‌نشانی و الزامات مربوط به بخش‌های عفونی لحاظ شده که باید گفت بیمارستانی در تراز بین‌المللی در آبادان احداث شده است.
فتاح با بیان اینکه مردم آبادان و خرمشهر و کل خوزستان شایسته خدمت هستند و ما منت‌دار مردم این استان هستیم، افزود: با افتخار و اعتقاد تلاش کردیم در احداث این بیمارستان هیچ کم و کسری وجود نداشته باشد و ان‌شاءالله نکاتی که مد نظر مسولان بیمارستان است، انجام شود و تجهیز آن با وعده‌ای که مسئولان وزارت بهداشت داده‌اند تکمیل گردد.
وی مشارکت بنیاد در احداث بیمارستان کودکان اهواز، بیمارستان الزهرا (س) دزفول و ساخت مراکز درمان‌بستر در مناطق محروم را به عنوان بخشی از اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، ما در دوران کرونا نیز خدماتی را به مردم این استان در حوزه بهداشت و درمان همچون اهدای آمبولانس ارائه دادیم و به زودی نیز تعداد دیگری آمبولانس را به مناطق محروم کشور و این استان اعزام خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار