کد خبر: 1132716
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
باید به رضا پهلوی گفت آیا پدر و پدربزرگ‌تان برای خیانات و جنایاتی که به مردم ایران روا داشتند وکالت گرفتند که حالا شما برای مهم بودن در مجامع بین المللی دنبال وکالت هستید؟
از روزهایی که مرگ مهسا امینی تبدیل به اسم رمزی برای ایجاد آشوب و اغتشاش در گوشه و کنار کشور شد چهار ماه می‌گذرد؛ ماه‌هایی که منجر به از دست دادن تعدادی از مردم آگاه و ناآگاه کشورمان شد. در این ماه‌ها هم مثل همیشه رسانه‌های سعودی و صهیونیستی بی‌کار نبوده و در تنور آتش می‌دمیدند.

اما هرچه بیشتر گذشت این‌رسانه‌ها، با گاف‌های گاه و بی گاه، دست خود را با استفاده از عناصر مختلف رو کردند؛ از چهره‌هایی که به فکر ماهی گرفتن از آب گل آلود بودند و دنبال پاسپورت و اقامت تا کلیدواژه‌ها و اسامی دروغینی که در میان کشته‌ها جای می‌گرفتند همگی نشان از کمبود خوراک رسانه‌ای شبکه‌هایی مانند من و تو، BBC و ایران اینترنشنال و … داشت.

با گذشت چهار ماه و آرام‌شدن اوضاع کشور، همه می‌دانند اخبار اعتصاب غذای افرادی مانند حسین رونقی دروغی بیش نیست. اما به‌هرحال رسانه‌هایی که با دلارهای صهیونیستی و سعودی تغذیه می‌شوند، نمی‌توانند مقابل بودجه دریافتی بی‌کار بنشینند چون در غیر این‌صورت، اخراج شده و مهره‌های دیگری جایگزین‌شان می‌شوند. و حالا این بار در قالب یک کمپین خوراک جدیدی تدارک دیده‌اند؛ کمپین «من وکالت می‌دهم» که توسط احسان کرمی راه‌اندازی شد تا ظاهراً مردم ایران به «شاهزاده رضا ربع پهلوی» وکالت دهند به نمایندگی از آنان در مجامع بین المللی دنبال احقاق حقوق ایرانیان باشد. اما ظاهراً کسی به پهلوی نگفته چه‌کسی شما را به عنوان یک شخص مهم در ایران قلمداد می‌کند و با شما بر سر مسائل ایران گفتگو می‌کند؟ یا به تعبیر خودمانی چه کسی شما را فرد مهمی در کشور ایران به حساب می‌آورد که با شما مذاکره بین المللی انجام دهد؟ البته مگر سعودی نشینان و رژیم غاصب اسرائیل که برایشان منفعت زیادی دارید.

* التماس ربع پهلوی برای مهم بودن

همه چیز از یک مصاحبه تلویزیون در شبکه من و تو آغاز شد. رضا پهلوی ملقب به ربع پهلوی در مصاحبه‌ای با این شبکه وابسته به دربار پهلوی، درباره اینکه چرا در تمام این چهار ماه اعتراضات ایرانیان پا به میدان نگذاشتید، گفت: من برای حضور در مجامع بین المللی از طرف ایرانیان باید مشروعیت داشته باشم. این‌صحبت امروز به بازی «وکالت می‌دهم» رسیده است. اما باید به آقای پهلوی گفت آیا پدر و پدربزرگ‌تان برای خیانات و جنایاتی که در حق مردم ایران روا داشتند وکالت گرفتند که حالا شما برای مهم بودن در مجامع بین المللی دنبال وکالت هستید؟ آن هم شمایی که در تمام طول دوران اقامت خود در خارج از کشور حتی یک شغل مهم نداشتید و پول توجیبی خود را از خزانه و ثروت به تاراج رفته ایران توسط مادرتان می‌گیرید.

وکالتی برای تاراج دوباره ایران؟/التماس ربع پهلوی برای مهم بودن

درست پس از التماس ربع پهلوی برای دیده‌شدن دوباره بود که احسان کرمی سلبریتی فراری از ایران، کمپینی به راه انداخت تا مخاطبان در قالب یک وکالت نمادین به نوه رضاخان پهلوی برای حضور در مجامع بین المللی اذن دهند. غافل از اینکه پس از شروع مضحک این کمپین، حتی بین عناصر تجزیه طلب هم اختلاف افتاد؛ طوری که در گفتگوی دو کارشناس شبکه BBC بر سر مشروعیت پهلوی و مجاهدین خلق برای حضور در مجامع بین‌المللی بحث و جنجال در گرفت. این‌بحث و جدل نمونه‌ای از خرواری است که در آن، بسیاری از عناصر تجزیه‌طلب، پهلوی را به مشروعیت نمی‌شناسند. برای مثال در یکی از تجمعات روزهای گذشته در فرانسه افراد پلاکاردهایی با عنوان «نه سلطنت، نه پهلوی، آزادی و برابری» در دست داشتند و جالب اینجاست که بسیاری از این افراد اذعان می‌کنند ربع پهلوی تنها گزینه موجود است. به بیان دیگر چاره‌ای جز انتخابش نیست!

در همین‌راستا علی کریمی دیگر سلبریتیِ به‌خدمت غرب‌درآمده هم اعلام کرد اگر کسی گزینه دیگری دارد بگوید تا به او وکالت بدهیم!

پس از این اختلاف نظرات بود که احسان کرمی ویدئویی از خود منتشر کرد و با خنده‌های مشمئزکننده گفت: «ما برای کاری به اینجا آمدیم و اجازه دهید که این کمپین راه خودش را برود»

* وکالتی برای تاراج دوباره ایران

در میان تمامی سوالات؛ خبرنگار من و تو چندسوال مهم را از آقای پهلوی نپرسید؛ این‌که آیا پدر و پدربزرگ شما برای حضور ۶۰ هزار مستشار نظامی و اداری آمریکا در ایران با هزینه ایران؛ اعطای حق مصونیت قضائی (کاپیتولاسیون) به مستشاران آمریکایی؛ اعطای جزیره بحرین و جزایر زیبای اطراف آن به انگلیسی و عرب‌های وهابی؛ غرق بودن شاه، خواهرانش، همسرش فرح و بقیه اعضای خانواده اش در انواع فسادهای اخلاقی؛ بیسوادی مطلق بیش از هفتاد درصد جمعیت کشور در سال ۵۷؛ عضویت ۳۸ درصد وزرا در فراماسون، ۲۴ درصد در عضویت سیا و ۲۱ درصد در عضویت ساواک؛ تبدیل ایران به بازار کال های بنجل وارداتی غرب و فقدان کارخانه‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی از خودکفایی؛ تورم شدید با نرخ سالانه ۴۰ تا ۵۰ درصد به همراه فساد و دزدی بلندپایگان و نابرابری در توزیع درآمدها؛ وجود ترسناک‌ترین و خطرناک‌ترین سازمان جاسوسی دنیا موسوم به ساواک با کشتار هزاران بیگناه؛ حضور بیش از ۲۰۰ بهایی در بین مقامات ارشد کشور؛ تبدیل ۸۰۰ هزار کشاورز ایران به خرده مالکان بی زمین و وارد کنندگان کالاهای غربی به ایران با اصلاحات ارضی؛ شکل گیری اولین حلبی نشین های ایران در شهرهای بزرگ به خصوص تهران؛ ایجاد سه هزار فاحشه‌خانه و کاباره در ایران؛ کشتار ده‌ها هزار شهید مظلوم از مردم بیگناه ایران در جریان انقلاب؛ حمایت بی و چون و چرا از رژیم غاصب اسرائیل؛ ورود پزشکان هندی و بنگلادشی به دلیل عقب ماندگی ایران در علم و هزاران هزار مورد دیگر وکالت گرفته‌اند؟

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
خاک بر سر افساد طلب ها ببین با خون جوانان انقلابی کشور چه کردند که این دزد میلیاردی اموال ما و دزد ناموس برادر قمار باز کازینو دار اجازه به خودش بده که خواب برگشت به ایران رو ببینه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار