کد خبر: 1132390
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
جانباز ۷۰ درصد «حسین ارجمندی» پس از سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس در بیمارستان سینا تهران دعوت حق را لبیک و به هم رزمان شهیدش پیوست.

جانباز ۷۰ درصد «حسین ارجمندی» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جانباز معزز ۷۰ درصد «حسین ارجمندی» پس از سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس در بیمارستان سینا تهران دعوت حق را لبیک و به هم رزمان شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز در بیستم اردیبهشت ۱۳۳۳ در شهرستان کرمان چشم به جهان گشود. وی تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. بنا بود. وی دارای ۳ فرزند، ۲ دختر و یک پسر بود. سال ۶۰ به عنوان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت. وی در عملیات‌های حصر آبادان، بستان، کربلای ۵، نصر ۴، والفجر ۸ حضور یافت و دچار مجروحیت‌های از ناحیه شکم، سر و شیمیایی شد.

این جانباز سرافراز با وجود جراحات در عملیات‌های مختلف پس از دوره درمان باز به جبهه بازمی‌گشت و تا پایان آتش بس در جبهه‌ها حضور فعال داشت.

سرانجام این اسوه صبر، پایمردی و جانفشانی پس از ۳۵سال تحمل مشکلات و بیماری‌های ناشی از مجروحیت صبح پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان سینا تهران دعوت حق را لبیک و به همرزمان شهیدش پیوست.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار