کد خبر: 1130890
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده است که منزل شهید محمد مراد صوف مجری عملیات شهادت طلبانه سلفیت را تخریب خواهد کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که منزل شهید محمد مراد صوف مجری عملیات شهادت طلبانه سلفیت را تخریب خواهد کرد.

شهید صوف ساکن شهرک حارس بود که طی عملیاتی قهرمانانه در منطقه صنعتی آرئیل در مجاورت سلفیت ۳ صهیونیست را به هلاکت رساند و ۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

خانواده این شهید فلسطینی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به آن‌ها ابلاغ کرده که خانه سه طبقه آن‌ها را تخریب خواهد کرد و تنها ۴ روز برای اعتراض به این حکم فرصت دارند.

لازم به ذکر است که شهید محمد صوف روز سه شنبه ۲۰۲۲/۱۱/۱۵ طی عملیاتی قهرمانانه در شهرک آرئیل در سلفیت ۳ صهیونیست را به هلاکت رساند و ۴ نفر دیگر را زخمی کرد. او در نهایت به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.

روز گذشته همچنین منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در شهرک «یعبد» واقع در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.

همچنین منابع عبری از تیراندازی به سمت اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی الخلیل خبر دادند.

این در حالی است که «احمد حسن کحله» شهروند ۴۵ ساله فلسطینی صبح روز یکشنبه، پس از انجام عملیات ضد صهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی رام الله، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

همزمان روز یکشنبه منابع خبری از یورش شهرک نشیان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند. بر اساس این گزارش، ۲۹۲ شهرک نشین صهیونیست روز یکشنبه به محوطه‌های مسجدالاقصی یورش بردند. این یورش با حمایت گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی انجام شد.

منابع فلسطینی اعلام کردند: این شهرک نشینان از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی وارد شدند و مراسم تلمودی را انجام دادند.

لازم به ذکر است که مسجدالاقصی روزانه در معرض حملات شهرک نشینان صهیونیست قرار می‌گیرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار