کد خبر: 1130634
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
سردار عبداللهی:
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما به یگان‌های استانی آماده‌باش دادیم تا در صورت نیاز استانداران برای انتقال نفت سفید و استفاده از امکانات موجود در انبارهای نیروهای مسلح اعم از وسایل گرمازا و سایر وسایل با آن‌ها همکاری کنند.
سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه 25 دی‌ماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: نیروهای مسلح به محض اعلام وزارت نفت مبنی بر افت فشار گاز در کشور اقدامات صرفه‌جویانه‌ای را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و مطابق آمارها صرفه‌جویی خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی افزود: از همان ابتدای امر همه مراکز ورزشی، سالن‌ها، استخرها و مهمانسراهای متعلق به نیروهای مسلح تعطیل شدند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از دیروز مطابق با درخواست وزیر نفت همه مراکز خود در 6 استان کشور را تعطیل کردیم، تصریح کرد: البته این تعطیلی شامل حال مراکز شیفتی، مراکز انتظامی و مراکز ماموریتی که بایستی همواره فعال باشند، نیست. امیدواریم در بخش صرفه جویی بتوانیم به عزیزان خدمت‌رسان‌ در حوزه گاز کمک کنیم.

سردار عبداللهی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح در حوزه تامین انرژی بیان کرد: ما به یگان‌های استانی آماده باش دادیم تا در صورت درخواست کمک استانداران برای جابجایی و انتقال نفت سفید و استفاده از امکانات موجود در انبارهای نیروهای مسلح اعم از وسایل گرمازا و سایر وسایل با آن‌ها همکاری کنند. 

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم در صورت امکان برای استان‌ها و شهرستان‌هایی که در انتهای خط لوله گاز دارند یک منبع ذخیره پیش‌بینی شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد بنده این گونه است که به صورت موازی در کنار خطوط اصلی ایجاد کنیم تا یک ذخیره ایجاد شود.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح در پایان بر استانداردسازی وسایل گرمایشی تاکید کرد و افزود: تجهیزات گرمازای موجود در کشور از نظر مصرف در حد استاندارد نیست یعنی به میزانی که انرژی مصرف می‌کنند برای ما گرما تولید نمی‌کنند. البته اصلاح این کار نیازمند یک کار جدی است و دوستان وزارت صمت باید در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار