کد خبر: 1130441
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
ناظران و کارشناسان سیاسی به توسعه عملکرد مقاومت و گسترش دامنه جغرافیایی آن در کرانه باختری برای از هم پاشیدن سیستم سرکوب متمرکز صهیونیست‌ها توصیه می‌کنند.
کارشناسان، نویسندگان و تحلیلگران خواستار توسعه و ارتقای عملکرد مقاومت در کرانه باختری و گسترش دامنه جغرافیایی آن برای حفاظت از رزمندگان مقاومت و از هم گسیختگی اشغالگری در بیش از یک منطقه هستند.

وبگاه فلسطینی «شهاب نیوز» با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت که متخصصان و کارشناسان بر ضرورت تغییر تاکتیک‌ها و قواعد درگیری  از سوی مقاومت در کرانه باختری و برنامه‌ریزی برای هدف قرار دادن ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی و اماکن نظامی، علاوه بر فعالیت هسته‌های اطلاعاتی برای شناسایی مکان‌های عملیات پیش از انجام آن، خروج مبارزان از گذرگاه‌های امن برای حمله و سپس ترک محل عملیات تاکید دارند.

«سری سمور» نویسنده و کارشناس سیاسی می‌ گوید: «افزایش دامنه جغرافیایی مقاومت در کرانه باختری و توسعه آن،  توانایی محاصره از سوی اشغالگران را کاهش می‌دهد. گسترش دامنه مقاومت باعث پراکنده شدن تلاش دشمن و عدم تمرکز آن در یک نقطه جغرافیایی خاص می‌شود».

«ماهر الاخرس» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به نوبه خود، بر اهمیت تامین سلاح‌های با کیفیت‌تر و موثرتر برای رزمندگان مقاومت در کرانه باختری  و ضرورت تلاش برای رساندن این سلاح‌ها به نیروهای مقاومت در نابلس و جنین برای انجام عملیات‌های کیفی علیه اشغالگران تاکید دارد. 

این در حالی است که بامداد امروز (شنبه، ۱۴ ژانویه)، سه جوان فلسطینی در جنین  به شهادت رسیدند که «عدنان خلیلیه» (۲۱ ساله)، «عزالدین باسم حمامره» (۲۲ ساله) از رزمندگان مقاومت جزء این شهدا بودند. با شهادت این سه جوان فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی از اول سال جاری میلادی به ۱۲ نفر رسید که هفت نفر از آنها از ساکنان جنین بودند. 

در طول هفته گذشته، کرانه باختری شاهد ۲۰۷ عملیات مقاومتی از جمله ۲۵ عملیات تیراندازی و یک عملیات با چاقو بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار