کد خبر: 1130392
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

رپورتاژ آگهی/ نرم افزار فتوشاپ یکی از بهترین و رایج ترین برنامه های گرافیکی برای ویرایش عکس به شمار می رود. تقریباً همه طراحان حرفه ای عکس به نوعی با این برنامه سر و کار دارند.

باز نشدن پنجره performance در فتوشاپ یکی از مشکلات رایجی بوده که ممکن است در حین کار با این برنامه برای هر کسی پیش آید.

معمولاً برای رفع مشکل فوق در برنامه فتوشاپ و ادامه روند کار روش های مختلفی وجود دارد. اما یکی از بهترین و ساده ترین روش هایی که موجب برطرف شدن مشکل باز نشدن پنجره performance در فتوشاپ می شود ریجستری است.

رفع ارور پر بودن رم در فتوشاپ از طریق ریجستری به کاربر کمک می کند مقدار رم استفاده شده برای فتوشاپ را افزایش دهد. برای رفع ارور پر بودن رم در فتوشاپ از طریق ریجستری باید مطابق با مراحل زیر پیشرفت.

مرحله اول

در گام نخست باید پنجره RUN را باز کرد. برای منظور فوق باید از کلیدهای ترکیبی win + R کمک گرفت.

گام دوم

در این مرحله باید ریجستری ویندوز را باز شود. برای اقدام فوق لازم است در پنجره RUN اقدام به تایپ عبارت regedit کرد.

گام سوم

اکنون در این مرحله باید از صفحه ریجستری پس از طی کردن یک سری مراحل، وارد پوشه ای که در زیر مجموعه فتوشاپ قرار دارد شد. برای دسترسی به پوشه مذکور باید مطابق با این مسیر HKEY_CURRENT_USER<<Software>> Adobe>> Photoshop پیش رفت.

مرحله چهارم

در این مرحله باید ابتدا گزینه New را با استفاده از کلیک راست انتخاب کرد. سپس یک DWORD 32 pit Vale ایجاد نمود. اکنون یک فایل جدید ایجاد می‌ شود که برای آن حتماً باید عبارت OverridephysicalMemoryMB را به عنوان نام انتخاب کرد. ناگفته نماند که نام انتخاب مذکور نباید حاوی هیچ فاصله ای باشد. همچنین در تایپ حروف کوچک و بزرگ نیز باید کاملاً دقت کرد. زیرا هرگونه اشتباه ممکن است روند کار را با اخلال مواجه کند.

مرحله پنجم

اکنون جهت ایجاد مقدار مناسب برای فایل ساخته شده باید آن را ادیت کرد. برای این منظور فقط کافی است روی فایل راست کلیک کرده و سپس گزینه modify را انتخاب کرد. سپس روی گزینه decimal کلیک کرده و عدد ۱۶۰۰۰ را آن تایپ کرد.

به این ترتیب مشکل باز نشدن پنجره performance در فتوشاپ با ریجستری کردن آن برطرف می شود.

نمونه کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل ابزاری مهم و لازم است که معمولاً تمامی نمایشگاه داران اتومبیل باید در اولین گام شروع به فعالیت به فکر تهیه آن باشند. برای تهیه کارت ویزیت مناسب باید کاملاً هدفمند اقدام کرده و در گام بعدی به سراغ بهترین طراحان کارت ویزیت بروند. برخلاف تصور بسیاری از افراد طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل بسیار حساس بوده و تخصص خاص خود را می خواهد. زیرا برای آنکه طراحی به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد طراح باید نکات ریز و درشت زیادی را مدنظر قرار دهد.

باز نشدن پنجره performance در فتوشاپ

 بنابراین هرگونه اشتباه در حین طراحی به ‌شدت کیفیت کارت ویزیت را زیر سوال می برد. از آنجایی که طراحان حرفه ای به طور کامل بر همه اصول کار تسلط دارند، امکان اشتباه در فرایند انجام کار از جانب آنها بسیار کم است. به همین دلیل کسانی که می خواهند بهترین و حرفه ای ترین کارت ویزیت ها را در اختیار داشته باشند در وهله اول باید به فکر یافتن یک طراح ماهر و باتجربه باشد.

زمانی که کارت ویزیت با توجه به اصول و قواعد مهم خاص خود طراحی شود از جذابیت و گیرایی بالایی برخوردار خواهد بود. به همین دلیل به راحتی می تواند بین فروشندگان و خریداران خودرو دارنده کارت ویزیت ارتباطی مطلوب را فراهم کند. همچنین طراحی کارت ویزیت اتومبیل باید به نحوی صورت گیرد که در کنار انتخاب تصاویر جذاب و تاثیرگذار حاوی محتوای پربار و گیرا نیز باشد.

به طور کلی کارت ویزیت هایی که شلوغ و شلخته هستند، چندان کارایی ندارند و آنچنان که باید نمی ‌توانند در ذهن بیننده تاثیرگذار باشد. بنابراین تصویر و متن و همچنین دیگر اطلاعات مهمی که روی کارت ویزیت درج می شود باید به نحوی باشند که هم با یکدیگر در ارتباط بوده و هم آنکه منجر به شلخته و به هم ریخته شدن کارت ویزیت نشوند.

یکی از بهترین انواع کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل طرح لایه باز است. کارت ویزیت طرح لایه باز پس از دانلود قابل ویرایش بوده و از اینرو کارفرما پس از تحویل سفارش خود به راحتی می تواند از طریق برنامه فتوشاپ برای ایجاد تغییر روی آن اقدام کند.

باز نشدن پنجره performance در فتوشاپ

به عنوان مثال زمانی که دارنده کارت ویزیت بخواهد یک شماره تلفن دیگر به سایر اطلاعات ارتباطی درج شده روی کارت ویزیت اضافه کند؛ به راحتی می‌تواند وارد برنامه فتوشاپ شود و آن را ویرایش کند.

طراحی کارت ویزیت طلا و جواهر

برای سفارش طراحی کارت ویزیت طلا و جواهر در اولین گام باید به سراغ یک مجموعه فعال در این حوزه رفت در حال حاضر مجموعه های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند. خوشبختانه اکثر آنها دارای وب سایت هستند و از این رو امکان دسترسی به آنها به راحتی برای متقاضیان طراحی کارت ویزیت امکان پذیر است. منتهی هر کدام از آنها برای ارائه خدمت ساز و کار منحصر به فرد و خاص خود را دارند.

به عنوان مثال برای دانلود کارت ویزیت در برخی از وب‌سایت‌ها کارفرما مجبور است حتماً در آن وب سایت ثبت نام کرده و برای خود حساب کاربری بسازد. اما برخی وب سایت ها چنین پیش نیازی را لازم ندارند. پس کاربر می‌تواند بدون ثبت نام وارد سایت شده و از کارت ویزیت هایی که در آن وجود دارد دیدن کند.

همچنین برای دانلود کارت ویزیت نیز فقط کافی است که روی آن کلیک کرده و پس از پرداخت هزینه، فایل دانلود شده آن را تحویل بگیرد. مسلماً وب سایت هایی که شرایط راحت تری برای سفارش و همچنین دانلود کارت ویزیت دارند، بیشتر مورد توجه کاربران خواهد بود. زیرا برای سفارش طراحی و دانلود کارت ویزیت دیگر نیاز نیست کاربران، زمانی را به ایجاد حساب کاربری اختصاص دهند. بلکه از همان لحظه ورود به سایت به سراغ اصل مطلب می رود.

متاسفانه  بسیاری از افراد به طور کامل از ماهیت و قدرت بالای این ابزار کوچک برای رونق کسب و کار خود اطلاع ندارند. همین عامل سبب می‌شود که برای انتخاب طراح و همچنین تهیه کارت ویزیت حساسیت کمتری به خرج دهند. از این رو پس از سفارش و همچنین تحویل کارت با مواردی مواجه می ‌شوند که فاقد کیفیت استاندارد هستند.

مسلماً کارت ویزیت هایی که با مهارت و تبحر خاصی طراحی شده ‌اند و به نوعی از قابلیت بسیار بالایی جهت درگیری ذهن مخاطب برخوردار هستند. اما مواردی که سریع و بدون توجه به نکات مهم حاکم بر این امر طراحی می شوند، آنچنان که باید نقشی در موفقیت و رونق کسب و کار کارفرما ندارند.

کارت ویزیت بیمه

کارت ویزیت بیمه هم نظیر سایر کارت ویزیت ها شرایط خاص خود را دارد و برای دفاتر بیمه لازم و ضروری است. کارت ویزیت بیمه نیز باید به دست طراحان حرفه ای و متخصص طراحی شود.

باز نشدن پنجره performance در فتوشاپ

هرچند که طراح موظف است به خواسته‌های کارفرما احترام بگذارد، اما کارفرما نیز برای آن که بتواند از کارت ویزیت برای معرفی کسب و کار خود به مشتریان هدف بهترین و کاربردی ترین نتیجه را بگیرد، بهتر است به توصیه ها و پیشنهادات طراح توجه کند. زیرا به هر حال او در این حوزه هم دارای تخصص و هم تجربه است. بنابراین همه نظرات و پیشنهاداتش بر مبنای تجربه و تخصصی که در این حوزه دارد، ارائه می شود.

یا در برخی موارد کارفرما اصرار دارد متنی که فاقد گیرایی و جذابیت مناسب است را روی کارت ویزیت خود درج ‌کند. اما طراح می داند که متن فوق فقط کارت ویزیت را شلخته می کند و مزیت دیگری در پی ندارد. در چنین شرایطی نیز طراح موظف است در کنار احترام به خواسته کارفرما به نحوی او را متقاعد کند که خواسته او به ضررش خواهد بود. از دیدگاه همه کارشناسان باتجربه و ماهر طراحی کارت ویزیت درج موارد بی اهمیت روی کارت ویزیت اقدام اشتباهی است.

به طور کلی یکی از مهمترین مواردی که در طراحی کارت ویزیت باید روی آن قرار بگیرد، روش ‌های مهم برقراری ارتباط است. به عنوان مثال کارفرما باید شماره تلفن کاری خود را به همراه آدرس وب سایت یا شبکه های اجتماعی که از آنها بهره می برد روی کارت ویزیت خود درج ‌کند و به نوعی آنها را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهد. همچنین نام و نام خانوادگی کارفرما، لوگو، آدرس و تصویر جذاب و ایده‌آل نیز از جمله مواردی هستند که باید روی کارت ویزیت بیمه درج شود.

مهمترین و اصلی ترین وظیفه کارت ویزیت بیمه اطلاع رسانی است. عبارت دیگر کارت ویزیت بیمه اگر به درستی و با رعایت یکسری نکات مهم طراحی شود، در کنار اطلاع رسانی می تواند به یک ابزار بسیار قدرتمند و ارزشمند در حوزه تبلیغات و بازاریابی تبدیل شود. در غیر این صورت کارکرد کارت ویزیت بسیار محدود بوده و صرفا فقط خلاصه در همان اطلاع رسانی خواهد بود.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار