کد خبر: 1121469
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
وزیر بهداشت؛
وزیر بهداشت گفت: یکی از رویکرد‌های ما در راه اندازی مراکز جدید جامع خدمات سلامت، توجه به پزشکی خانواده و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت برای افراد تحت پوشش این مراکز است.

بهرام عین اللهی، در حاشیه افتتاح مرکز جامع خدمات شبانه روزی "هندودر" از توابع شازند، اظهار داشت: در مراکز جامع خدمات سلامت از جمله این مرکز، پرفشاری خون و عوامل خطرزای بیماری‌های افراد تحت پوشش بررسی می‌شود و در صورت نیاز به خدمات تخصصی، به مراکز درمانی سطوح بالاتر ارجاع می‌شوند.

وی افزود: مراکز جامع خدمات سلامت به طور شبانه روزی، خدمات بهداشتی، پیشگیرانه و درمانی ارائه می‌کنند و در مورد خدمات دندانپزشکی هم به همکارانم در این مرکز توصیه کردم خدمات پیشگیری از پوسیدگی دندان نیز ارائه شود.

وزیر بهداشت گفت: امروز یکی از بهترین روز‌های زندگی بنده بود، چون به عینه دیدم که چگونه مردم فداکار، مؤمن و خیّر در ساخت و راه اندازی مراکز جامع خدمات سلامت و پایگاه‌های اورژانس در شهرستان شازند، مشارکت کرده و کار‌های بزرگی را به ثمر رساندند.

عین اللهی در ادامه با اشاره به افتتاح ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی در سال اول دولت سیزدهم، اظهار داشت: این تعداد تخت در ۷۹ مرکز درمانی راه اندازی شده و تا پایان امسال نیز هر هفته شماری از طرح‌های بهداشتی و درمانی از جمله ۷ هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در کشور آماده افتتاح است.

وزیر بهداشت تعداد پذیرش دانشجویان پزشکی در سال گذشته را حدود ۷ هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر در رشته پزشکی پذیرش شدند که بیشتر از ۲۰ درصد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار