کد خبر: 1121415
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت و افزود: مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران و نیز پیشتازی در حمایت از جبهه مقاومت علیه نظام سلطه، تنها برخی از برگ‌های زرین کتاب زندگی آن سردار سختکوش وطن بود.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۱۷ آذر ماه در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با کمال تأسف و تأثر خبر ارتحال برادری صادق و مجاهد جناب آقای رستم قاسمی را دریافت کردم. او مرد میدان‌های سخت بود و برغم بیماری، اما تا واپسین روز‌های زندگی در سنگر خدمت به مردم، صبورانه و پرتلاش ایستاد. علاوه بر آخرین مسئولیت او در کسوت وزیر راه و شهرسازی و قبل از آن در وزارت نفت، تلاش‌های مجاهدانه او در سال‌های دفاع مقدس و کسب افتخار جانبازی در آن، تلاش در جبهه سازندگی و عمران کشور، مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران و نیز پیشتازی او در حمایت از جبهه مقاومت علیه نظام سلطه، تنها برخی از برگ‌های زرین کتاب زندگی آن سردار سختکوش وطن بود.

وزیر خارجه در این پیام افزوده است: اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن فقید سعید و نیز دوستان و همرزمان او و همچنین اعضای دولت خدمتگزار تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجرای الهی مسئلت دارم.

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس امروز (پنجشنبه) بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار