کد خبر: 1121304
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
رئیس کمیسیون آموزش عالی پاکستان:
رئیس کمیسیون آموزش عالی پاکستان در دیدار با مسئول خانه فرهنگ کشورمان در راولپندی گفت: پاکستان مصمم به توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی با جمهوری اسلامی ایران است.

مختار احمد، رئیس کمیسیون آموزش عالی پاکستان و فرامرز رحمان‌زاد، مسئول خانه فرهنگ کشورمان در راولپندی دیدار و گفتگو کردند.

مختار احمد در سخنانی، با تأکید بر تبادل تجربه در حوزه علوم و فنون بین ایران و پاکستان، رفت و آمد‌های متقابل هیأت‌های علمی و دانشگاهی را ضروری دانست.

پاکستان مصمم به توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی با ایران است

رئیس کمیسیون آموزش عالی پاکستان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه تحقیق و پژوهش‌های علمی گفت: توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین ایران و پاکستان به عنوان دو کشور پر ظرفیت از نظر نیروی انسانی متخصص و دارای کادر علمی ممتاز می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جهان اسلام و کشور‌های منطقه داشته باشد.

رحمان‌زاد نیز آمادگی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی برای تقویت مراودات علمی و دانشگاهی بین دو کشور را اعلام کرد.

این دیدار در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس «بانوان تأثیر گذار جمهوری چک و پاکستان» که مشترکاً از سوی کالج ملی هنر راولپندی و سفارت چک در شهر اسلام آباد انجام شد، صورت گرفت.

وابسته فرهنگی کشورمان در شهر راولپندی با دعوت مرتضی جعفری، رئیس دانشگاه کالج ملی هنر لاهور در این رویداد فرهنگی شرکت کرد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار