کد خبر: 1121302
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
کتاب «وزیر قلابی» جدیدترین اثر محمدعلی جعفری، نویسنده کتاب شهید حججی توسط انتشارات شهید حججی روانه بازار شد.

 وقتی صحبت از شهدا و رزمندگان مدافع حرم به میان می‌آید زبان قاصر می‌شود از بیان ایثار، فداکاری، دلاوری، شهامت و شهادت طلبی مردانی که شجاعانه و غیرتمندانه برای دفاع از حریم اسلام ناب محمدی (ص) پای در رکاب جهاد کردند و صبورانه اذن رفتن گرفتند. رفتن در مسیری که حقیقت را معنا و شهادت را به ارمغان داشتند.

کتاب «وزیر قلابی» از آن دست کتاب‌هایی است که رنج و سختی که یک بسیجی به جان می‌خرد که نامش در اوج گمنامی در لیست مدافعین حرم عقیله بنی هاشم نوشته شود.

وزیر قلابی، روایت یک نفوذ است؛ شاید هم روایت رسیدن. راوی این ماجرای واقعی؛ خودش نیست، وزیر بودن را از رفیقش قرض گرفته تا با آن زندگی کند و به خواسته‌اش برسد. رفتن به کمپ مهاجران، انکار ایرانی‌بودن، تغییر زبان و لهجه و قیافه، همه و همه این شگرد‌ها برایش می‌ارزد تا وزیر شود و وزیر بماند؛ و تازه، این اول دردسر‌هایش است در این مسیر پر تلاطم، پیش از آنکه حقیقت ماجرا برملا شود.

در برشی از کتاب می‌خوانیم:

مه خاک‌آلود که کمی خوابید، کیوسک نگهبانی اردوگاه خودش را نمایاند. سرانجام سفرمان همین اتاقک آهنی بود. کیوسک و نگهبانش، تنها علامت‌های زندگی وسط آن بیابان بودند. هیچ موجود دیگری در این برهوت پیدا نمی‌شد. این مکعب فلزی و زنگ‌زده، خط شروع زندگی جدیدم بود. باید ازاین‌به‌بعد بندبازی می‌شدم که روی طناب باریک مرگ قدم می‌زند و بالا‌و‌پایین می‌پرد. قرار بود وزیر شوم؛ یک وزیر قلابی.

محمدعلی جعفری پیش‌تر با آثاری، چون عمار حلب، سربلند، آرام جان، قصه دلبری، جاده یوتیوب و... به جامعه کتابخوان معرفی شده و به عنوان یک نویسنده جوان خوش ذوق انقلابی؛ آثارش مورد استقبال مخاطبین قرارگرفته است.

کتاب «وزیر قلابی» جدیدترین اثر محمدعلی جعفری؛ در قطع رقعی و ۱۶۵ صفحه به رشته تحریر در آماده و توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شده است.

علاقه‌مندان جهت مشاهده وتهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار