کد خبر: 1120197
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
پردیس سینمای ملت که میزبان برگزاری شانزدهمین دوره از جشنواره سینما حقیقت است، این روز‌ها آماده پذیرایی از اهالی سینما می‌شود.

شانزدهیمن جشنواره سینما حقیقت همانند جشنواره فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمای ملت برگزار خواهد شد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره که اواخر آذرماه اعلام شده است، پردیس ملت آرام آرام خود را آماده میزبانی از مستندسازان، اهالی سینما و خبرنگاران می‌کند.

هم اکنون مراحل آماده‌سازی و طراحی محیطی جشنواره در حال انجام است.

«ویدیولایبرری» برای نخستین بار در «سینما حقیقت»

در این دوره از جشنواره سینما حقیقت، تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویا نمایی برای نخستین بار در بخش «ویدیولایبرری» در ایام برگزاری شانزدهیمن جشنواره «سینما حقیقت» قابل تماشاست.

در بخش ویدیولایبرری این دوره، افراد خاص شامل نمایندگان رسانه‌ها، میهمانان خارجی و تعدادی از مستندسازان می‌توانند به صورت رایگان مستند‌های تولید شده در مرکز گسترش را در پردیس ملت در غرفه «ویدیولایبرری» تماشا کنند.

این امکان برای نخسیتن بار در جشنواره «سینما حقیقت» فراهم شده است. پس از پایان جشنواره، درباره امکان تماشای آثار در «ویدیولایبرری» برای علاقه‌مندان، دانشجویان، مستندسازان و نمایندگان رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» بر اساس فراخوان اعلام شده، با دبیری محمد حمیدی مقدم در اواخر آذرماه ۱۴۰۱ به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار