کد خبر: 1120151
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
جانشین فرمانده کل سپاه:
سردار فدوی گفت: ۴۴ سال انقلاب اسلامی بر روال حق بوده است در غیر این صورت امروز انقلاب اسلامی در جایگاه رفیع جهان قرار نمی‌گرفت، لذا دشمنان به صراحت می‌گویند که از انقلاب خدا می‌ترسند، چون نتیجه با خداست.

 یادواره شهدای اقبالیه با حضور سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) این شهر برگزار شد.

سردار فدوی در این مراسم با بیان اینکه، جبهه حق انقلاب اسلامی هیچ‌گاه با جبهه باطل کنار هم قرار نمی‌گیرد، اظهار داشت: بیش از ۴۴ سال است که جبهه ظلم با جبهه حق دشمنی می‌کند، اما آیا توانسته‌اند یک پیروزی به دست آورند.

جانشین فرمانده کل سپاه، افزود: جبهه حق انقلاب اسلامی از همان روز اول با پیروزی شروع شد و تا به امروز تداوم داشته است. برای دانستن علت این پیروزی باید به قاعده‌های قرآنی رجوع کنیم. همچنان که خداوند در کتاب آسمانی قرآن، ضمانت کرده است که با جبهه حق باشد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه، در قرآن آمده است که به جز دو حزب وجود ندارد، یکی حزب خدا است و یکی حزب شیطان و خداوند با جبهه حق است، گفت: ۴۴ سال انقلاب اسلامی بر روال حق بوده است در غیر این صورت امروز انقلاب اسلامی در جایگاه رفیع جهان قرار نمی‌گرفت، لذا دشمنان به صراحت می‌گویند که از انقلاب خدا می‌ترسند، چون نتیجه با خداست.

وی اضافه کرد: در اوایل اسلام هم در دو جنگ مسلمانان شکست خوردند و علت این بود که به دستور خداوند و پیامبر گوش نکردند و تکلیف خود را انجام ندادند. نظام اسلامی ما از ابتدا تا به امروز به تکالیف خود عمل کرده است و دشمنان از ما می‌ترسند. امروز دولتی بر سر کار آمده است که خادم مردم است، این دولت عزم حرکت در راستای نظر امام (ره) را دارد.

سردار فدوی افزود: غربی‌ها ۵۰۰ سال مستعمرات فراوان داشتند، اما ایران جزو چند کشور خاص بود که هیچ گاه مستعمره نشد. اکنون غربی‌ها پس از تحریک و راه اندازی جنگ اوکراین ماه‌هاست به مردم خود می‌گویند که برای زمستان هیزم جمع کنید. علیرغم سال‌ها تحریم تاکنون یک روز هم ایران اسلامی به مردم خود از این پیشنهاد‌ها نداده است، چون خداوند وعده داده که عمل کنندگان به دستورات خود را در بن‌بست قرار نمی‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وقتی بغض و کینه دشمنان اوج می‌گیرد باید مراقب باشیم و به تکالیف خود عمل کنیم. دست‌های آلوده مستکبران را که به خون مظلومان عالم آغشته شده را در جنگ‌های متعدد دیده‌ایم. تنها در یکی از گور‌های دسته جمعی دوران صدام، بیش از پنجاه هزار نفر انسان مظلوم و بی گناه به قتل رسیده بودند. گور‌های دسته جمعی در افغانستان هم از این نمونه است.

سردار فدوی گفت: انقلاب اسلامی با قدرت الهی به دنیا صادر شده است. هم اکنون ۲۵ میلیون شیعه در آفریقا زندگی می‌کنند، دشمنان این همه جنگ در منطقه ایجاد کردند تا به ما برسند، اما نتوانستند. فرزندان این مملکت به اندازه سر سوزنی برای خبیثان عالم ارزش قائل نیستند. آمریکایی‌ها تا به امروز نتوانستند به انقلاب خدشه‌ای وارد کنند. یک روز قبل از برجام، شناور متجاوز آمریکایی را توقیف کردیم و این دست خداست.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر