کد خبر: 1119732
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
«کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که نباید با هدف قرار دادن اسرا مرتکب حماقت شود.

«کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در فلسطین، امروز پنجشنبه، به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که این جنبش تلاش خود را به کار خواهد بست تا دشمن را مجبور کند در پرونده آزادسازی اسرا به شروط مقاومت تن دهد.

پایگاه خبری «سوا» به نقل از عزالدین القسام گزارش داد: «رژیم صهیونیستی به جامعه خود دروغ می‌گوید و احساسات خانواده‌های اسرای فلسطینی را به بازی گرفته است؛ ولی ما به دشمن اجازه نخواهیم داد از اسرا به عنوان تبلیغات و چانه‌زنی استفاده کند».

کتائب القسام در ادامه تأکید کرد: «مقاومت اسرا را در جنگ خود تنها نخواهد گذاشت. اسرائیل هم نباید با ارتکاب حماقت، اسرا را در داخل زندان‌ها هدف قرار دهد. مسئله اسرا را خط قرمز می‌دانیم و به هر نحو ممکن، از آنان دفاع خواهیم کرد؛ حتی اگر مجبور شویم قفل زندان‌ها را بشکینم».

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اواخر مهر ماه گذشته از توافق اسرای این گروه مقاومت با اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی و پایان اقدامات خصمانه علیه اسرا خبر داد. همزمان فلسطینی‌ها نیز دست از اعتصاب غذا کشیدند.

شورای عالی اسرای جهاد اسلامی گفت پس از مذاکرات سخت و پیچیده میان اسرا و مقامات زندان‌های رژیم صهیونیستی که با اعتصاب غذا و اعتراض اسرا همزمان شده بود، تفاهماتی به دست آمد و به موجب آن اعتصاب غذا پایان می‌یابد.

همزمان با این مذاکرات و اعتصاب غذای زندانیان، جنبش جهاد اسلامی در غزه و خارج از فلسطین نیز اعلام آماده‌باش کردند و خود را برای هر رویارویی تا زمانی که خواسته اسرا تأمین شود آماده کرده بودند؛ مسئله‌ای که تأثیر بالایی در موفقیت اسرا برای نیل به خواسته‌های خودشان داشت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار