کد خبر: 1119661
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
گروه‌های مقاومت:
جنبش جهاد اسلامی و حماس در واکنش به شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها تاکید کردند که این رژیم تاوان جنایت خود را به دست رزمندگان مقاومت خواهد داد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: جنبش جهاد اسلامی همچنان در راه آزادی، خون فرزندان خود را دریغ نمی‌کند، محمد السعدی و نعیم الزبیدی پس از پیمودن یک مسیر پربرکت مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و مقابله با آن به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: این خون‌های پاک سوختی برای تداوم مقاومت است و ضربه‌ای به دشمن وارد می‌کند تا از میزان جنایت شنیع خود آگاه شود.

جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند و دشمن تاوان این جنایت را به دست نیروهای مقاومت خواهد داد و گردان جنین به برکت همین خون‌های پاک به وظیفه‌ مقدسش برای دفاع از خاک و مقدسات فلسطین ادامه خواهد داد.

در همین حال، «اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز در سخنانی در این باره به مقاومت روزافزون در جنین درود فرستاد.

وی در این باره تاکید کرد: خون شهدا هدر نخواهد رفت و منجر به تشدید مقاومت و درگیری با رژیم اشغالگر می‌شود و تروری که در جنین رخ داد بدون مجازات نخواهد ماند.

رضوان ادامه داد: مقاومت راه مناسب برای پاسخ به این جنایت را خواهد یافت و اجازه نخواهد داد جنایات دشمن علیه مقدسات و فلسطینی‌ها ادامه یابد.

وی همچنین خواستار تشدید رویارویی و مقابله با رژیم اشغالگر شد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها در بیانیه‌ای تاکید کرد: جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت ما افزایش یافته است و مقاومت درصدد است تا تقاص جنایات اشغالگران را بگیرد و آن را در سراسر فلسطین درهم بکوبد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: افزایش روزافزون تجاوزات به اردوگاه‌های فلسطینی موید آن است که اردوگاه‌های ما دژ مقاومت باقی خواهند ماند و این جنایات صهیونیست‌ها تنها باعث افزایش قدرت و مقاومت مردم ما در مقابل این تجاوزات می‌شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به اردوگاه جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه، درگیری مسلحانه‌ای بین آنها و نیروهای مقاومت فلسطینی روی داده است.

این گزارش می‌افزاید، در درگیری بین نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین، «محمد السعدی» و «نعیم الزبیدی» ۲ جوان فلسطینی و از فرماندهان گردان جنین به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید و ۲ تن دیگر زخمی شدند.

همزمان گردان جنین نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد، در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، این نیروها خودروهای زرهی صهیونیست‌ها را به گلوله بستند و به سمت آن بسته‌های انفجار پرتاب کردند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار