کد خبر: 1119436
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
وحیدی در جمع خبرنگاران:
وزیرکشور با اشاره به اقدامات کمیته تحقیق و تفحص گفت: کمیسیون تحقیق لیستی از کارها را بر عهده دارد و جبران خسارات وارد شده به مردم در اغتشاشات اخیر در حال پیگیری است.
احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (چهارشنبه ۹ آذر ماه) در جمع خبرنگاران در حاشیه هیئت دولت درباره اقدامات صورت گرفته در کمیته تحقیق و تفحص کشور و نتیجه حاصله از آن، گفت: کمیسیون تحقیق لیستی از کارها را بر عهده دارد؛ از جمله اینکه حجم خسارت‌هایی که وارد شده را برآورد کنند و درباره کسانی که بی‌گناه بوده‌اند و جان خود را در اغتشاشات از دست داده‌اند تحقیقاتی صورت دهد. همچنین پیگرد کسانی که از عوامل اغتشاشات محسوب شده و موجب اتفاقات اخیر بوده‌اند در دستورکار این کمیسیون است.

وی با اشاره به اینکه جبران خسارات وارد شده در حال پیگیری است، بیان کرد: اطلاعات در حال جمع‌آوری است و جلسات متعددی با سازمان‌های ذی‌ربط تشکیل شده و این جلسات تا روشن شدن جزئیات ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر شکایت مردم از مأموران امنیتی و انتظامی، تصریح کرد: عمده خسارات اخیر، توسط اغتشاش‌گران وارد شده است اما فراجا اعلام کرده که اگر کسی دچار خسارتی شده و شکایتی دارد از طریق سامانه فراجا آن را اعلام کند. پیگیری این موارد در دستور کار ما قرار دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار