کد خبر: 1119309
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
شمیم رضوان

تیم والیبال پیکان در حالی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان آماده می‌کند که یک‌شنبه هفته آینده (۱۳ آذر) باید راهی بتیم برزیل، محل برگزاری این رقابت‌ها شود. در همین راستا، در حاشیه تمرین روز دوشنبه که با هماهنگی فدراسیون والیبال تمرینات نوبت عصر خود را در سالن فدراسیون برگزار کرد، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با حضور در تمرین پیکان، دیدار و گفت‌وگویی با بازیکنان و همچنین کادر فنی این تیم داشت و با اشاره به اهمیت رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان تأکید کرد فدراسیون هیچ حمایتی را از پیکان دریغ نمی‌کند.
پیمان اکبری، سرمربی تیم پیکان برای حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها که از ۱۶ آذر آغاز می‌شود درخواست جذب سه یار کمکی داده بود که تنها با حضور یک بازیکن موافقت شد: «با توجه به اهمیت مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان درخواست کردیم که امین اسماعیل‌نژاد از پاس گرگان، سیدمحمد موسوی از نیان‌الکتریک مشهد و سلیم چپرلی از فولاد سیرجان ما را در این رقابت‌ها همراهی کنند، اما بازیکن فولاد به دلیل مصدومیت و موسوی به دلیل عدم تمایل ما را همراهی نمی‌کنند و تنها اسماعیل‌نژاد را با خود می‌بریم.»
اکبری بر این باور است که شرایط برای قهرمانی پیکان در مسابقات باشگاه‌های جهان مهیاست: «همه دوست دارند قهرمان باشگاه‌های جهان شویم. زمانی که شرایط رسیدن به آن فراهم است، اگر نرسیم باید ایراد گرفت، اما زمانی هم هست که شرایط واقعاً متفاوت است. شش تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که در گروه ما ترنتینو ایتالیا یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی در سطح دنیاست. ایتامبه میناس تیم دوم برزیل هم با پیکان همگروه است که بسیار قدرتمند است و سادا کروزیرو را هفته پیش ۳ بر یک شکست داده است. در گروه مقابل هم پروجا ایتالیا و سادا کروزیرو برزیل حضور دارند که هر دو شناخته شده هستند، اما از تیم والی رناتا برزیل شناخت چندانی نداریم، ولی قطعاً تیم‌های ترنتینو، سادا کروزیرو، ایتامبه میناس و پروجا هم مانند پیکان به دنبال قهرمانی هستند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار