کد خبر: 1119282
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
بر اساس گزارش‌ها، تنش در رختکن بلژیک بالا گرفت و اطرافیان مجبور شدند کوین دی‌بروینه، ادن آزار و یان ورتونگن را از هم جدا کنند.

به نظر می‌رسد پس از شکست شوکه‌کننده بلژیک مقابل مراکش فشار در کمپ شیاطین سرخ در حال افزایش است.

به نقل از RTL، تیم بلژیک بعد از شکست مقابل مراکش به نقطه انفجار رسید و افراد حاضر در رختکن مجبور شدند بازیکنان را از هم جدا کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که کوین دی‌بروینه، ادن آزار و یان ورتونگن با هم دست به یقه شدند. برای فهمیدن جزئیات ماجرا با اتحادیه فوتبال بلژیک تماس گرفته شده است. آرتی‌ال گزارش کرده که جو کمپ بلژیک همچنان خوب نیست و باید جلسه بحران تشکیل شود. آن‌ها اضافه می‌کنند که برخی از بازیکنان با یکدیگر صحبت نمی‌کنند و جو خیلی بدی در تیم حاکم است.

کت کرخوفس، همسر دریس مرتنز، کمی در مورد شرایط اردوی بلژیکی‌ها توضیح داد. او گفت: «شرایط واقعا ناخوشایند بود و حال هیچکسی خوب نبود. اما فردای آن روز همه به همدیگر سلام کردند و به نظرم اوضاع نرمال شده است.»

این ناهماهنگی‌ها برای روبرتو مارتینز که از سال ۲۰۱۶ هدایت تیم بلژیک را بر عهده داشته، مشکلاتی ایجاد کرده است. با اینکه همه معتقد بودند که این نسل طلایی بلژیک است، اما مارتینز هنوز نتوانسته این نسل را به قهرمانی برساند. بلژیک باید بازی آخرش را ببرد تا بتواند به دور بعدی صعود کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار