کد خبر: 1119235
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان:
کشکولی، به بصیرت و یکپارچگی مردم اشاره کرد و گفت: این مهم که سبب شکست دشمن در فتنه اخیر شد، از دستاوردهای دفاع مقدس است.

به گزارش جوان از لرستان، مرتضی کشکولی، امروز(8آذر)، در همایش تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی لرستان با اشاره به موفقیت ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی به پشتوانه مردم، اظهارداشت: در جنگ هشت ساله در بدترین شرایط به ملت ایران تحمیل شد اما در سایه لطف الهی، قدرت نبوغ امام راحل و دیگری شناخت مردم ایران دشمن با شکست روبرو شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع ) لرستان افزود: ایستادگی امام راحل و ملت ایران برای حفظ اصول انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دوران جنگ تحمیلی دستاوردهای فراوانی برای ما به همراه داشت، گفت: شکست دشمن، الگوگیری کشورهای دنیا از ایران، مردمی کردن دفاع از تمامیت ارضی، تحکیم اتحاد قومیتی، مذهبی و جغرافیایی، شکست صهیونیست‌ها در منطقه و پیروزی مقاومت، صدور انقلاب اسلامی، شکست‌های مستمر دشمن از انقلاب اسلامی از جمله دستاوردهای جنگ هشت ساله است.

کشکولی با اشاره به فتنه اخیر دشمن عنوان کرد: هدف دشمن در این فتنه باج دادن ایران در برجام و جلوگیری از پیشرفت‌های ایران اسلامی بود که با پشتیبانی کشورهای زیادی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت بر اصول باعث شد که کمر شورای امنیت و سازمان ملل که همیشه عمده کشورهای عضو آن بر علیه ایران رأی داده اند، شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به اعتراف دشمنان از شکست در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی بصیر و باهوش هستند و فریب توطئه های دشمن را نخوردند . با اغتشاشگران و آشوب گران همراهی نکردند.

کشکولی خط قرم همه مردم را نظام خواند و تأکید کرد: مسؤولان باید باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و اقدامات اساسی صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار