کد خبر: 1119193
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
سرلشکر باقری:
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:همان طور که در ۴۳ سال گذشته دیدیم اتکای به خود و روی پای خود ایستادن تنها راهی است که می‌تواند استقلال واقعی و سربلندی را برای کشور بیاورد.

سرلشکر محمدباقری روز سه شنبه حاشیه افتتاح نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج در تهران اظهار داشت: در بخش‌های مختلف این نمایشگاه نوآوری‌های متعددی را دیدیم؛ بسیاری از کالا‌هایی که در کشور وارد می‌شود بسیجیان توانسته‌اند بهتر از آن و با قیمت کمتر و فناوری به روزتر این‌ها را تولید کنند و ضمن آنکه به جنبه‌های زیست محیطی و کاهش مصرف انرژی نیز توجه داشته‌اند.

وی ادامه داد: در بعضی از بخش‌ها دستگاه‌های دولتی، کارخانجات، مجموعه‌های تولیدی از این امکانات بهره‌مند شدند، اما بسیاری از بخش‌ها هستند که قابل بهره‌برداری است و هنوز مورد استفاده چندانی قرار نگرفته است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: من به همه تولیدکنندگان و شرکت‌های خصوصی و دولتی که اکنون در فرایند تولید در کشور حضور دارند توصیه می‌کنم که از این نمایشگاه بازدید کنند و با این شرکت‌های دانش‌بنیان وارد قرارداد شوند و نیرو‌های مسلح و سازمان بسیج مستضعفین تسهیل‌گر این کار خواهد بود.

سردار باقری ادامه داد: ما در نیرو‌های مسلح از بسیاری از این امکانات و توانمندی‌ها استفاده می‌کنیم ضمن اینکه دستور مجدد و موکدی را صادر خواهم کرد که از همه دستاورد‌های این شرکت‌ها در خود نیرو‌های مسلح بیش از همه و پیش از همه استفاده کاملتری شود و گام اولیه‌ای باشد برای اینکه بقیه هم اعتماد کنند و بتوانند ورود کنند.

وی افزود: ما مطمئن هستیم همانطور که در ۴۳ سال گذشته دیدیم اتکا به خود و روی پای خود ایستادن، تنها راهی است که می‌تواند استقلال واقعی و سربلندی را برای کشور بیاورد و بحمدالله در این مسیر این نمایشگاه و این کار‌های عزیزان گام بسیار بزرگی است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار