کد خبر: 1119175
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
سرپرست منطقه شش شهرداری کرج؛
سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رهاشده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی، مراتب را با شماره سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.

علی فروغی اظهار داشت: در راستای پاک‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز به‌منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری، عملیات پاک‌سازی نخاله زمین‌های بایر سطح منطقه به‌صورت گسترده توسط نیروهای خدمات شهری انجام شد.

فروغی هدف اصلی اجرای طرح پاک‌سازی را حفظ محیط‌زیست شهری و جلوگیری از آلودگی‌های خطرناک و فرسایش خاک ذکر کرد و افزود: پاک‌سازی زمین‌ها به زیباسازی شهر نیز کمک می‌کند.

وی، ایجاد بهداشت شهروندی در سطح شهر را از وظایف اصلی مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: پاک‌سازی و تنظیف معابر در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه آن‌هاست که مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای ایجاد این مهم دریغ نخواهد نمود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح‌ها در مناطق مختلف شهر با رویکرد بهداشت و سلامت شهروندی رضایت شهروندان را جلب نموده و شاهد شهری پاک و زیبا باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امروزه مشکل نخاله‌های ساختمانی و تخلیه غیرقانونی این نخاله‌ها از سوی برخی شهروندان و شرکت‌های ساختمانی در معابر، حاشیه خیابان‌ها، اراضی و زمین‌های خالی و اراضی حاشیه شهر به یکی از معضلات اصلی تبدیل‌شده که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی‌های لازم صورت پذیرد.

سرپرست منطقه شش کرج در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رهاشده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اولین فرصت مأمورین شهرداری منطقه نسبت به جمع‌آوری این نخاله‌ها در سطح محدوده اقدام نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار