کد خبر: 1118982
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با توطئه های دشمن، گفت: احیای این فریه واجب نیازمند تفکر بسیجی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، عصر امروز در  ر دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت ها دراین زمینه باید استفاده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه دشمن هر روز در حال ایجاد توطئه جدید است، افزود: نهادینه سازی، تبیین و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر اقدامی مهم برای مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است.

وی در ادامه عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین و عظیم ترین فرایض و واجبات اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: در راستای تبلیغ، ترویج و گفتمان سازی فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبدیل کردن آن به یک نظارت همگانی نیازمند تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج، تفکر تلاش و حرکت است و با بی تحرکی متناسب نیست، خاطرنشان کرد: بسیج حرکتی فراگیر و جمعی است و برنامه ریزی هدفمند، خدمت به محرومان، تلاش مضاعف، فداکاری و ایثار از ویژگی های تفکر بسیجی است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان  اظارداشت: بسیج بیش از این که یک تشکل باشد یک تفکر است و این را می‌توان از خدمات خالصانه، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی دینی مشاهده کرد.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: برای حفظ و نجات هر جامعه از فساد و انحراف و سقوط ، نظارت همگانی و در بعضی موارد نظارت گروهی خاص لازم و ضروری است

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار