کد خبر: 1118723
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر مقاوم و فداکار شهیدان والامقام علی، مهدی و عسگری رحیمی از فریدونکنار مازندران پس از سال‌ها چشم انتظاری به فرزندان شهیدش پیوست.

الگوی صبر و استقامت حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر مقاوم و فداکار شهیدان والامقام علی، مهدی و عسگری رحیمی از فریدونکنار مازندران پس از سالها چشم انتظاری سحرگاه امروز ششم آذر ماه به دلیل بیماری در بیمارستان امام خمینی ( ره ) این شهرستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بسیجی شهید مهدی رحیمی متولد پنجم آبان سال ۴۵ و در چهارم دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در ام الرصاص، پاسدارشهید علی رحیمی متولد ۱۸ اردیبهشت ماه ۴۱ و در ۲۵ بهمن سال ۶۴در اروندرود و بسیجی شهید عسگری رحیمی متولد ۲۴ مهر سال ۴۸ و در سوم دی ماه سال ۶۵ در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سعید کهنسال در پی ارتحال مادر صبور و مقاوم شهیدان گرانقدر رحیمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

 

در این پیام آمده است؛ خانواده معظم شهیدان والامقام رحیمی

سلام علیکم
ارتحال مرحومه مغفوره ام الشهدا حاجیه خانم « خیرالنسا نظریان » اسوه صبر و مقاومت و مادر بزرگوار شهیدان والامقام مهدی، علی و عسگری رحیمی موجب تأسف و تأثر گردید.
مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، و در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، فداکار و انقلابی تربیت نموده و در دفاع از ارزش‌های اسلامی، تقدیم نظام و انقلاب کردند.
ارتحال حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر گرامی شهیدان گرانقدر رحیمی را به محضرحضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، امت شهیدپرور و ولایی مازندران، خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران علی الخصوص به خانواده محترم و بیت معزز آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و با ادای احترام به مقام ایمانی و صبر این مادربزرگوار، از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار