کد خبر: 1118708
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به تحریف پرچم ایران در توئیتر تیم ملی فوتبال امریکا
صفحه‌ای توئیتری متعلق به تیم ملی فوتبال امریکا در تصویری که از رتبه‌بندی فیفا منتشر کرده و از اهمیت بازی روز سه‌شنبه نوشته، پرچم ایران را بدون علامت «الله» نشان داده است
صفحه‌ای توئیتری متعلق به تیم ملی فوتبال امریکا در تصویری که از رتبه‌بندی فیفا منتشر کرده و از اهمیت بازی روز سه‌شنبه نوشته، پرچم ایران را بدون علامت «الله» نشان داده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی تحریف پرچم ایران را خصومت امریکایی‌ها و توهین به ملت ایران دانستند و از دستگاه‌های مسئول خواستند رسماً به این توهین واکنش نشان دهند. کاربران این توئیت را نشانه‌ای دانستند که مشخص می‌کند اهانت‌ها به پرچم ایران از کجا نشئت می‌گیرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 مهدی جهان‌تیغی:
توئیتر فدراسیون فوتبال امریکا، تصویر پرچم ایران را بدون آرم آن منتشر کرده است. وقتی می‌گوییم تخریب و اهانت به پرچم ایران یک پروژه امریکایی است، یکی از اسناد آشکارش همین است که مشاهده می‌فرمایید.
 کاربری با نام «نزدیک صبح»:
تیم ملی فوتبال امریکا نام الله را از پرچم ایران حذف و منتشر کرده! اون پرچم صاحبش خود خداست، ان‌شاء‌الله خدا هم تیم شما رو از جام جهانی و هم حکومت شما رو از صحنه روزگار حذف خواهد کرد. 
 محمد شیروانی:
اکانت رسمی توئیتر فدراسیون فوتبال امریکا پرچم بدون «الله» ایران رو گذاشته در صفحه‌اش! ما که میدونیم دعوای اصلی سر کلمه الله است، اما‌ای کاش وزیر ورزش یه حرکتی برای اینجور رفتار‌های خصمانه بزنه. 
 حامد رجایی:
عداوت امریکایی با پرچم ایران؛ نیات درونی آشکار شد. 
 طا‌ها عسکری:
احمق‌های درجه یک! نام خدا رو با فتوشاپ از پرچم ایران حذف می‌کنید! به زودی با شهاب و سجیل، قدر و قیام، ذوالفقار و زلزال، از منطقه حذف خواهید شد و در خلیج‌خوک‌ها خواهید خزید... 
 سعید بامرام:
تیم ملی فوتبال امریکا نام الله را از پرچم ایران حذف و منتشر کرده! اگر این توهین به ملیت و نقض قوانین توئیتر و اینستاگرام نیست، پس چیه؟
 کاربری با نام «صدرا»:
قسم به همون «الله» که از پرچم ایران حذف کردی، نابودت می‌کنیم. 
 احمد روستایی:
اینکه پرچم ایران را تحریف و اسم الله را حذف می‌کنند، نشان می‌دهد خصومت آن‌ها دقیقاً کجاست. آرزوی‌شان همین است که بی‌پرده نشان دادند. ایران دست از الله بکشد. مثل همه گذشتگان‌تان زیر خاک می‌روید و آن روز را نمی‌بینید. به امید باخت مفتضحانه امریکا در روز سه‌شنبه. 
 عبدالمجید خرقانی:
نبینم یه وقت خسته بشین، تا میتونید با پرچم زیبای ایران تایم‌لاین رو زیبا کنید، صدای جیغ و فریاد تجزیه‌طلبا بلند شه، بخندیم یکم. 
 کاربری با نام «هیچ»:
این رسانه امریکایی با خباثت تمام آرم وسط پرچم ایران رو حذف کرده، امریکایی‌ها از آرم وسط پرچم ایران نگذشتن، ببینید اگه دستشون بهتون برسه چه بلایی سرتون میارن. 
 سمانه صالحی:
متأسفانه یک نسخه ایرانی از کی‌روش در فدراسیون فوتبال‌مان نداریم تا در مقابل این اقدام اکانتِ رسمی توئیترِ فدراسیونِ فوتبالِ امریکا که پرچم ایران را بدون «الله» گذاشته است، یک برخوردی، حرفی، سخنی، نشد حتی یک توئیتی، چیزی بگوید. 
 کیان مهزاد:
انتشار تصویر پرچم ایران بدون لوگو در اکانت توئیتری تیم ملی امریکا آن هم با عنوان «همه چشم‌ها به سه‌شنبه است» یک معنا بیشتر ندارد و آن هم اینکه می‌خواهند پیش از بازی فشار‌های سیاسی و روانی ایجاد کنند و استرس مضاعفی به بچه‌های تیم و مردم ایران بدهند تا از بازی سوءاستفاده سیاسی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار