کد خبر: 1118633
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
داوود عطایی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نفس‌ها در سینه حبس شده است. سه‌شنبه روزی استثنایی برای فوتبال ایران است. همه فوتبال‌دوستان ایرانی تنها یک توقع از تیم ملی و مرد پرتغالی دارند، پیروزی در برابر آمریکا و صعود قاطع به مرحله حذفی جام جهانی.
فاصله خوشبختی تیم ملی، خوشحالی و شادی بی‌حد و حصر مردم عزیز کشور تنها ۹۰ دقیقه دوندگی بی‌امان، روحیه جنگندگی و مبارزه فوتبالی برای شکست تیمی است که هنوز طعم برد در جام قطر را نچشیده است.
سرمربی باتجربه ایران با تبحری مثال‌زدنی در فرصت کوتاه بازی نخست با انگلیس و دیدار حساس با ولز با درایت شاگردانش را از نظر روحی و روانی احیا کرد. او با ایجاد همدلی و اتحاد موفق شد یک پیروزی شیرین و به یادماندنی را به مردم فوتبال‌دوست ما هدیه دهد.
تیزهوشی، قدرت بازیخوانی و شجاعت مرد پرتغالی بی‌تردید در شب دیدار با آمریکا کمک شایان توجهی به ملی‌پوشان خواهد کرد.
به عقیده کارشناسان کی‌روش ترکیب تیم برنده را تغییر نخواهد داد.
پیروزی دلچسب و امیدبخش روز جمعه دلیل خوبی است که همانند روز بازی با ولز کادر فنی به طور همزمان از مثلث هجومی سردار آزمون، مهدی طارمی و علی قلی‌زاده در ترکیب اصلی استفاده کنند. عملکرد عالی قلی‌زاده در بازی گذشته و عطش گلزنی طارمی و آزمون بی‌شک خط دفاع آمریکا را به دردسر می‌اندازد. قلی‌زاده، احمد نورالهی و احسان حاج صفی با دور زدن دفاع‌های کناری تیم گرگ بر هالتر و ارسال‌های مواج می‌توانند موقعیت‌های مناسب گلزنی برای مهاجمان آماده ما فراهم سازند.
شادی زایدالوصف مردم ایران پس از پیروزی مقابل ولز و انرژی مثبتی که تماشاگران و هواداران در ورزشگاه به ملی‌پوشان منتقل کردند، بی‌تردید عامل مهم دیگری برای نمایش اعجاب‌انگیز در برابر آمریکا خواهد بود.
شاگردان کی‌روش به خوبی می‌دانند ۸۵ میلیون ایرانی بی‌صبرانه مشتاق دیدن یک فوتبال تماشاگرپسند، جوانمردانه و یک پیروزی دلنشین هستند. بنابراین با انرژی مضاعف و با تمام توان در زمین مسابقه حاضر شده، یکدل و با روحیه عالی و با تمرکز برای هدفشان یعنی نخستین صعود به دور گروهی جام‌جهانی خواهند جنگید. به شخصه خوشبینم با کسب پیروزی در برابر یاران پولیسیچ جشن صعود به مرحله حذفی را با هواداران در ورزشگاه قطر و میلیون‌ها ایرانی در میهن برگزار کنیم. دعای ۸۵ میلیون ایرانی بدرقه راهتان، دلاور مردان ایران.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی عزیزیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
0
احسنت عالی بود
ان شاءالله بزودی طعم پیروزی مجدد بر آمریکا را خواهیم چشید
دلاور مردان فوتبالی درود بر شما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار