کد خبر: 1118413
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
رسانه های رژیم صهیونیستی از سایه افکندن ترس و وحشت بر زندگی صهیونیستها در پی عملیات ویژه قدس و دریافت صدها هشدار از سوی دستگاههای امنیتی و نظامی این رژیم در روزهای اخیر خبر می دهند.
 

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از عملیات قدس در روز چهارشنبه گذشته تاکنون صدها هشدار نسبت به وجود اجسام مشکوک در شهر اشغالی قدس دریافت کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه این هشدارها چند برابر شده است، افزود که پس از دریافت هشدارها به طور فوری عازم اماکن مشکوک شده اما به نتایج غیر طبیعی دست نیافته اند.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نیروهایش همچنان به طور گسترده در مناطق مختلف قدس اشغالی مستقر شده اند و با همکاری دستگاه امنیت داخلی این رژیم "شاباک" به تحقیقات خود در مورد عملیات قدس ادامه می دهد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که صهیونیست ها اکنون در وضعیت ترس و رعب هستند و اخیرا گزارش هایی در مورد وجود جسم مشکوکی در یک مرکز تجاری در منطقه "کریات بیالیک" داده شد و پلیس بعد از رسیدن به مکان مورد نظر متوجه شد که چیزی در کار نبوده است.

برخی کارشناسان صهیونیستی معتقدند که عملیات قدس نشان دهنده آغاز تنش شدید بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها است و این اتفاق با اتفاقات سال های اخیر متفاوت است و یادآور انتفاضه الاقصی است.

چهارشنبه گذشته وقوع دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس‌ها و چهار راه "راموت" در غرب قدس اشغالی باعث کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن دستکم ۴۷ نفر دیگر شد که حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار