کد خبر: 1118112
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
تیم جوانان والیبال جمهوری اسلامی ایران اولین روز از مسابقات آسیایی والیبال به میزبانی پاکستان را با پیروزی قاطعانه برابر افغانستان آغاز کرد.
مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا با حضور ۵ کشور از جمله ایران عصر دیروز در مجتمع ورزشی شهر «لاهور» مرکز ایالت پنجاب پاکستان برگزار شد.

در این مراسم بازیکنان تیم جوانان والیبال کشورمان به همراه «محمد وکیلی» به عنوان مربی تیم در کنار تیم‌های پاکستان، سریلانکا، بنگلادش و افغانستان حضور یافتند.

جمعی از ایرانیان مقیم شهر لاهور از جمله «محمد رضا ناظری» سرکنسول ایران و «جعفر روناس» رئیس خانه فرهنگ کشورمان در لاهور نیز برای استقبال از تیم و تشویق جوانان والیبالیست ایرانی حضور یافتند.

تیم جوانان والیبال ایران در اولین مصاف مقابل تیم افغانستان موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر حریف خود را شکست و اولین روز از مسابقات آسیایی را با پیروزی آغاز نماید.

نکته مهم و قابل توجه درباره مسابقات آسیایی در لاهور اینکه همه مربیان تیم‌های حاضر بغیر از پاکستان و سریلانکا، ایرانی هستند. "مسعود یزدان پناه" و "مرتضی افجه‌ای" از ایران نیز به ترتیب مسوول برگزاری و فنی و مسوول ارتباطات الکترونیکی مسابقات حضور دارند.

پاکستان برای اولین بار طی ۱۷ سال گذشته میزبان مسابقات آسیایی والیبال است. تیم این‌ کشور همچنین با نتیجه ۳ بر یک بنگلادش را شکست داد.

طی چند سال اخیر هدایت تیم ملی والیبال پاکستان را نیز دو سرمربی ایرانی برعهده داشته‌اند.

تیم جوانان والیبال ایران امروز استراحت خواهد بود و فردا (شنبه) قرار است به مصاف سریلانکا برود.

والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا از روز پنجشنبه(۳ آذر ماه) به میزبانی شهر لاهور پاکستان آغاز شد و این مسابقات با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری‌لانکا تا هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه بازیکن کمکی به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها شرکت دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار