کد خبر: 1117241
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
امام جمعه کوهدشت:
حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه به ویژه بین نسل نو تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه خنثی سازی توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، صبح امروز، در جلسه اتحادیه انجمن اسلامیف بر ضرورت هوشیاری نسل امروز در برابر توطئه های فرهنگی و رسانه ای دشمن تأکید کرد و گفت: دانش آموزان باید در برابر دسیسه های دشمن آگاه باشند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه امروز دشمن در راه اندازی جنگ رسانه ای و ترکیبی دانش آموزان را هدف قرار داده است، افزود: تقویت زیرساخت های اعتقادی دانش آموزان و بصیرت افزایی راه مقابله با توطئه های دشمن است.

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه گفت: توجه به جهاد تبیین برای خنثی شدن اهداف دشمنان و جهان استکبار ضروری است.

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام و تحقق اهداف و دسیسه خود به انواع ترفند و تهاجم روی می‌آورد و تهاجم نظامی، داخلی و تروریستی نمونه ای از آن است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر این دسیسه های دشمن عنوان کرد: دانش‌آموزان بسیجی نقش اثرگذاری در جهاد تبیین دارند و باید این مهم در مدارس و جامعه مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

امام جمعه کوهدشت تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان سرماییه انقلاب و با توجه به نقشی که در آینده کشور دارند، باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار