کد خبر: 1117115
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
نشریه پولیتیکو در گزارشی از تیراندازی در یک کلوب شبانه در کلرادوی آمریکا و ۵ کشته و ۱۸ مجروح خبر داده و نوشت که بنابر اعلام پلیس محلی تاکنون یک مظنون بازداشت شده است.

پلیس از دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در این کلوب شبانه در ساعت ۱۱:۵۷ دقیقه شب به وقت محلی خبر داد. یکی از مقامات پلیس هم اعلام کرد یک مظنون در این حادثه بود، که خود مجروح و اکنون تحت مداواست.

تاکنون مشخص نیست که آیا این فرد با تیراندازی پلیس مصدوم شده است، یا نه. به گفته این مقام محلی پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در حال حاضر در محل حادثه حاضر شده و به کمک پلیس رفته است.

پیشتر از این در سال ۲۰۱۵ نیز در حوالی این کلوب تیراندازی شده بود. در آن زمان تیراندازی در یک کلینیک پزشکی انجام شد که ۳ نفر کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند. فرد مسلح هدف خود را برای آن تیراندازی انتقام گرفتن از این کلینیک به دلیل انجام سقط جنین عنوان کرد.

هدف تیراندازی کنونی در کلرادو در حال حاضر مشحص نشده است، اما پولیتیکو می‌گوید این حادثه یادآور تیراندازی و قتل عامیست که در سال ۲۰۱۶ در ک کلوب شبانه در فلوریدای آمریکا اتفاق افتاد و در جریان آن ۴۹ نفر کشته شدند.

آمریکا همواره شاهد تیراندازی‌های خونین بسیاری در ایالت‌های مختلف خود بوده است. به تازگی نیز تیراندازی‌های جداگانه در چند دانشگاه آمریکایی طی چند روز گذشته موجب کشته شدن ۷ دانشجو شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار