کد خبر: 1116902
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اعلام کرد
سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از دستگیری عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت اصفهان با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)  عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) اعضای این تیم تروریستی از اراذل و اوباش درجه یک استان و دارای سابقه قضایی و وابستگی به جریان نفاق تشکیل شده بودند که با تهیه سلاح جنگی در شامگاه ۲۵ آبان اقدام به شهادت ۲ نفر از بسیجیان و یک نفر از نیروهای فراجا کردند.
بر اساس این گزارش، در بازرسی از منازل این افراد انواع سلاح گرم و سرد و بمب های کپسولی دست ساز کشف و ضبط شد.
در پایان این اطلاعیه از همکاری مردم شهید پرور استان و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی بویژه اداره کل اطلاعات استان اصفهان تقدیر شده است.

به گزارش ایرنا، شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان جاری در پی آشوب اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در "ملِک شهر" و "خانه اصفهان" ، ۲ نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌ محمدحسین کریمی و محسن حمیدی که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی "خانه اصفهان" بودند توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.
همچنین در این حمله مسلحانه تعدادی مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ  اسماعیل چراغی از فرماندهان یگان ویژه در زمره مصدومان بود که با وجود تلاش کادر درمان بر اثر جراحت وارده به شهادت رسید.

پیکر شهیدان مدافع امنیت امروز از محل میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهیدان اصفهان تشییع در کنار شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خاک سپرده خواهند شد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار