کد خبر: 1116774
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
حسینی:
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران همدلی بازیکنان تیم کشورمان را رمز موفقیت این تیم در جام جهانی دانست.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی ایران در نشستی خبری پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد به همه خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را در اتفاقات اخیر از دست دادند، تسلیت بگویم. آن‌ها این را بدانند که ما در کنار‌شان هستیم.

وی در ادامه افزود: این اولین جام جهانی است که من تجربه می‌کنم و واقعاً حس فوق‌العاده‌ای است. امیدوارم این جام جهانی مصادف با صعود تیم ملی کشورمان به مرحله بعدی باشد. همه ما می‌دانیم که گروه سختی داریم و به نظرم مهمترین بازی ما هم دو روز دیگر (بازی با انگلیس) است. ما با تنها هدف‌مان اینجا هستیم تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. به نظرم یک تیم بودن و همدلی بازیکنان برگ برنده ما در مسابقات خواهد بود و امیدوارم به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا از گروه‌مان صعود کنیم. درست است گروه خیلی سختی داریم، ولی تیم‌مان به نحوی تشکیل شده است که بیشتر بازیکنان تجربه جام جهانی قبلی را در کارنامه دارند و این موضوع می‌تواند خیلی به ما کمک کند. جا دارد از سرمربی تیم هم تشکر کنم که در این مدت روح جنگندگی را به ما یاد داد و مسلماً در بازی‌ها این موضوع خیلی می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم با تلاش‌هایی که در این مدت انجام دادیم حاصلش صعود از گروه باشد.

حسینی همچنین یادآور شد: من در جام جهانی قبل در لیست بودم، ولی در آخر از لیست کنار رفتم. خیلی خوشحالم با تلاش زیاد به تیم ملی برگشتم و مسافر جام جهانی شدم. درباره بازی کردن هم این موضوع به نظر کادر فنی تیم ملی باز می‌گردد و امیدوارم هر کسی درون دروازه ایستاد، بهترین عملکرد را برای مردم ایران داشته باشد.

وی در مورد بازی با انگلیس نیز خاطر نشان کرد: مسلماً تیم انگلیس یکی از تیم‌های پُرقدرت دنیاست و بهترین لیگ دنیا را دارد. می‌دانیم بازی خیلی سختی پیش رو داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار