کد خبر: 1116598
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
انتقاد قهرمان سابق از نحوه برگزاری لیگ
مربی تیم انبوه سازان و قهرمان سابق کشتی می‌گوید: به نظر من زمان لیگ خیلی کوتاه بود و با این شرایط فشار زیادی به کشتی گیران وارد شد.

کمیل قاسمی در مورد شرایط و کیفیت لیگ برتر کشتی اظهار داشت: لیگ با شرایط خوبی آغاز شده و قهرمانان تیم ملی و چند کشتی گیر خوب و مطرح خارجی از روسیه هم حضر پیدا کرده اند. سر شاخ شدن جوانان ما با آن‌ها تجربه خوبی به بچه‌های ما می‌دهد.

وی در مورد اینکه برخی جوانان مقابل ملی پوشان برنده شدند، گفت: بله همینطور است. به عنوان مثال خدابخشی یکی از پدیده‌ها است و امروز رضا عطری را شکست داد. مطمئنا با سرمایه گذاری خوب می‌توانیم شاهد روز‌های مناسبی برای کشتی کشور باشیم.

مربی تیم انبوه سازان و قهرمان سابق کشتی با انتقاد از زمان برگزاری لیگ گفت: به نظر من زمان لیگ خیلی کوتاه بود و یک ماهه تمام شد، با این شرایط فشار زیادی به کشتی گیران وارد شد. می‌توانستیم با مدیریت بهتر زمان لیگ را طولانی‌تر کنیم و اسپانسر‌ها هم بیشتر علاقمند به سرمایه گذاری باشند.

قاسمی با اشاره به استقبال تماشاگران عنوان کرد: مردم کشتی را همیشه دوست داشته‌اند. مدتی هم بود که کشتی در داخل کشور برگزار نشده بود و به همین دلایل استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار