کد خبر: 1116521
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: از لحظه وقوع حادثه اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و موضوع دنبال شد و در این راستا به سرنخ‌های خوبی دست پیدا کردیم که متعاقباً اعلام خواهد شد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گفت‌وگویی رادیویی پیرامون جزئیات حادثه تروریستی ۲۵ آبان منطقه خانه اصفهان اظهار داشت: عصر و شامگاه ۲۵ آبان ناآرامی‌هایی در خانه اصفهان داشتیم که در ادامه این وضعیت اقدام تروریستی صورت گرفت و ۲ بسیجی و یکی از اعضای یگان ویژه به شهادت رسیدند.

وی با یادآوری اینکه حادثه اصفهان مشابه حادثه ایذه بوده و موتورسواری با استفاده از سلاح جنگی همه افرادی که در خیابان و پیاده‌رو بودند را به رگبار بست، افزود: از همان لحظه اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و موضوع دنبال شد و در این راستا به سرنخ‌های خوبی دست پیدا کردیم که اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

جان‌نثاری با بیان اینکه در همان روز در شهرستان سمیرم نیز در پی ناآرامی‌های ایجاد شده ۳ نفر کشته شدند، تصریح کرد: پرونده این موضوع نیز در دست اقدام است تا متوجه شویم این افراد به چه علتی کشته شدند و نتیجه این موضوع در آینده اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پایان بیان کرد: در حال حاضر در اصفهان مشکل خاصی مطرح نیست و زندگی به آرامی جریان دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار